.

Beantwoord

Waarschuwing

  • 29 January 2013
  • 2 reacties
  • 489 Bekeken

Beste mensen, ik zal nomaals goed nadenken voordat je een abonnement via Simyo sluit. Goedkoop is uiteindelijk duurkoop. Ik heb een rekening gekregen van 700 in 2 maanden tijd wegens extra data verbruik. terwijl ik mijn internet niet anders heb gebruikt dan normaal. Telefonisch duurt het minimaal 40 minuten om er door te komen. Zoals je kan lezen heb ik dus behoorlijk spijt van mijn keuze en zal graag een ander voor deze fout willen behoeden. Succes!
icon

Beste antwoord door Alex 30 January 2013, 14:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welk mobiel heb je?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi michael goedhart,

Ik zie dat jouw situatie uitgebreid is bekeken en ook is besproken met de supervisor. Wij kunnen niet controleren welke apps, sites etc. je hebt gebruikt de afgelopen maanden. Dus waar het aan heeft gelegen, kunnen we helaas niet zien. Ons systeem registreert de uitgaande verbindingen welke vanaf jouw simkaart afkomstig zijn. Het verbruik heeft plaatsgevonden. Het is helaas zo dat wij niet zomaar verbruik gaan vergoeden wat wel heeft plaats gevonden.

In dit topic kun je informatie vinden over hoe je veel mb's kunt verbruiken.

Groetjes,

Alex

Reageer