.

Beantwoord

Waarom zijn de kosten voor internetten in Amerika duur?

  • 29 July 2015
  • 2 reacties
  • 789 Bekeken

Badge
Waarom zijn de kosten van gebruik internet America exceptioneel hoog?
Ik moet 5 euro per mb betalen.
Mijn zoon zit bij Tele2 en betaalt slechts 1,50 per 10 MB.
Mijn internet vergeten uit te zetten en zit nu met een rekening van 55 Euro.
Bedankt voor de service!
icon

Beste antwoord door Ali 30 July 2015, 16:11

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Waarom wordt er zo wie zo niet bij de instellingen neer gezet dat als je buitenland internet/sms aanzet het extra kosten met zich mee brengt. Iets van een regel er onder met waarschuwing Let op:dit zorgt voor kosten buiten je bundel!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Dennis.D.Zwager,

Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je hoge kosten hebt door internet in het buitenland.

Helaas hebben wij geen buitenlandbundels voor bellen of mobiel internet. Wij hebben voor mobiel internet in het buitenland slechts twee tarieven. Eén tarief voor het internetten in EU-land (zone 1) en voor de overige landen (zones 2 tot en met 4) geldt het tarief van € 5,00 per MB.

Tot twee jaar geleden was mobiel internet enkel mogelijk binnen Nederland. Wat dat betreft komen wij van ver met het aanbieden van mobiel internet in het buitenland.

Wanneer je in het buitenland komt ontvang per sms altijd een grensbericht van Simyo. Hierin staan de tarieven die gelden in het land waar je op dat moment bent. Heb je de sms niet gelezen? Zonde, want ik denk dat je daarmee een deel van de kosten kon voorkomen :(


Waarom wordt er zo wie zo niet bij de instellingen neer gezet dat als je buitenland internet/sms aanzet het extra kosten met zich mee brengt. Iets van een regel er onder met waarschuwing Let op:dit zorgt voor kosten buiten je bundel!

Hoi AnjaH,

Fijn dat je terug bent op het forum.

Dat is een goede suggestie. Dat zou veel vragen en teleurstellen achter kunnen voorkomen. Het komt op onze "Wall of Change" te staan. Mijn collega's die over Mijn Simyo gaan zullen ernaar kijken.

Bedankt!

Reageer