Beantwoord

Waarom wordt er geld afgeschreven voor niet gebruikt mobiel internet?

  • 1 april 2020
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Heb een telefoon met simyo prepaid kaart. Sindskort worden er steeds bedragen afgeschreven voor internet gebruik, terwijl ik helemaal geen internet gebruik op mijn mobiel, behalve whatsapp via wifi. Roaming staat uit net zoals automatische updates. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Ben net overgestapt naar nieuwe provider (ziggo) en heb wifi van ziggo geinstalleerd.

icon

Beste antwoord door Ray 1 april 2020, 19:21

WiFi is een instabiele verbinding. Als deze wegvalt en mobiel internet staat ook aan dan gaat de telefoon daar verder met internet. 

 

Wil je geen internet van Simyo gebruiken zet dit dan uit op je Mijnsimyo pagina. Je schakelt het dan uit op netwerk niveau.

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

WiFi is een instabiele verbinding. Als deze wegvalt en mobiel internet staat ook aan dan gaat de telefoon daar verder met internet. 

 

Wil je geen internet van Simyo gebruiken zet dit dan uit op je Mijnsimyo pagina. Je schakelt het dan uit op netwerk niveau.

Hoi ray

Hartelijk dank voor je reactie. Heb inmiddels internet via mijn simyo uitgezet. Eens kijken of dit helpt. Dank voor de tip

Reputatie 7

Graag gedaan. Fijne avond.. 😃

Reputatie 5
Badge +3

Hoi Louw,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Goed om te horen dat het probleem al is opgelost, bedankt Ray!

 

Nog een fijne dag allebei! Stay Safe! :wink:

 

Groetjes,

Tessanne

 

Reageer