.

Beantwoord

Waarom wijkt mijn factuur af van Mijn Simyo?

  • 7 July 2014
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

Beste Simyo,

Hoe kan het dat mijn factuur afwijkt van mijn gegevens die worden weergegeven in verbruik?
Volgens mijn factuur heb ik 228MB verbruikt en volgens mijn verbruik heb ik 128MB verbruikt.
Welke van de twee is juist?
icon

Beste antwoord door Tiury 8 July 2014, 15:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Mijn zoon heeft een rekening ontvangen van 90,-- voor internet verbruik. Hij heeft in de maand juni 89 data verbruikt en in juli ongeveer 15. Hoe kan ik een rekening krijgen van 90,00. In de maanden ervoor zijn er ook grote bedragen van 40,00 en 30,00 afgeschreven.
Reputatie 6
Badge +10
Beste Simyo,

Hoe kan het dat mijn factuur afwijkt van mijn gegevens die worden weergegeven in verbruik?
Volgens mijn factuur heb ik 228MB verbruikt en volgens mijn verbruik heb ik 128MB verbruikt.
Welke van de twee is juist?


Hoi khoogie, welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je factuur wat vragen oproept. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik denk dat je de maanden door elkaar haalt. Je hebt net de factuur van mei ontvangen. In deze maand heb je inderdaad 228MB verbruikt. Omdat je de factuur in juni hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verbruik van juni bekijkt. Hier had je inderdaad maar 128 MB verbruikt 🙂

Klopt dat? Ik hoor het graag van je ;)

Mijn zoon heeft een rekening ontvangen van 90,-- voor internet verbruik. Hij heeft in de maand juni 89 data verbruikt en in juli ongeveer 15. Hoe kan ik een rekening krijgen van 90,00. In de maanden ervoor zijn er ook grote bedragen van 40,00 en 30,00 afgeschreven.


Hoi stekel,

Wat een hoge kosten zeg! Ik zie dat je vandaag al contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice en dat het probleem is achterhaald. Er was helaas iets fout gegaan met het verlengen van je internetbundel. De kosten om te internetten zonder bundel zijn torenhoog, maar gelukkig ben je tegemoetgekomen in de kosten!

Ben je het eens met de oplossing?

Reageer