.

Beantwoord

Waarom werkt mijn simkaart niet in een router?

  • 8 July 2017
  • 2 reacties
  • 845 Bekeken

Badge
Ik heb een wifi-router gekocht voor simcards. Ik wil deze namelijk vooral voor internet gebruiken.
Ik heb de simlock code uitgeschakeld. Maar toch krijgt hij geen verbinding met internet via de router. Hij geeft op de router wel KPN NL en 3G aan.
Wie heeft nuttige tips?
Tia!
icon

Beste antwoord door Jihane 10 July 2017, 15:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Boschbol,

Ik raad je aan om de gebruiksaanwijzing van het apparaat goed door te nemen en eventueel contact op te nemen met de leverancier.
Simyo geeft geen ondersteuning voor simkaarten anders dan voor gebruik in een mobiele telefoon.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Boschbol,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je geen internetverbinding kunt maken met je router 😞 Zoals Franswon aangeeft zijn de simkaarten primair gemaakt voor mobiele telefoons. Dat is ook waarom we niet 100% kunnen garanderen dat alles vlekkeloos zal verlopen met andere apparaten. Ik heb wel een reset uitgevoerd op je internetoptie - hiermee heb ik de instellingen op netwerkniveau vernieuwd. Kun jij die router een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, raad ik je aan om je simkaart even in een mobiele telefoon te stoppen. Kan hij daarmee wel internetten? Dan weet je dat het niet aan de simkaart ligt, maar aan een instelling in je router. Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de leverancier.

Laat je het mij weten?

@ Franswon, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer