.

Beantwoord

Waarom werkt mijn prepaid internet niet na opwaardering?

  • 11 December 2018
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Hallo,

Ik heb zaterdag 8 december mijn beltegoed opgewaardeerd zodat ik tijdens mijn reis zou kunnen internetten en na de betaling kwam de bevestiging dat het opwaarderen was gelukt. Helaas toen ik in de trein zat kwam ik erachter dat dit niet werkte. Toen ik op mijn bestemming was aangekomen heb ik gekeken of het wel echt was opgewaardeerd en er stond netjes dat ik €10,00 had.
Inmiddels had ik een 2e melding gekregen dat mijn beltegoed alweer op was, maar er stond nog steeds dat ik €10,00 had. Ik heb zonet uit wanhoop maar voor een bundel gekozen omdat ik dacht dat dat misschien het probleem zou oplossen maar helaas heeft het niet gewerkt en werkt mijn mobiele gegevens nog steeds niet.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Kevin 12 December 2018, 10:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi ch4r,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat je geen internet had! Ik heb meteen even voor je mee gekeken wat het probleem geweest kan zijn.

Ik zie dat er een opwaardering is geweest op zaterdag 8 december. Omdat het beltegoed op 0 stond, stond er een blokkade op je simkaart voor uitgaand verkeer. Helaas is deze blokkade niet automatisch van de aansluiting gegaan nadat je hebt opgewaardeerd. Ik heb dit nu meteen voor je gedaan! Zou je je toestel even opnieuw op willen starten? Dan zou het gewoon moeten werken!

Groetjes,

Kevin

Reageer