.

Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiele data niet?

  • 22 May 2017
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb 1 maand mobiele data gekocht maar als ik het inschakel op mijn iphone 6 werkt het niet. Weet iemand hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Caspar 23 May 2017, 13:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mirjamxx44xx44,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je een internetbundel hebt gekocht. Jammer dat je internetbundel niet werkt.

Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zie dat jouw internetoptie op je Mijn Simyo uitstaat. Als je deze optie aanzet, en daarna je toestel uit en aan doet, kan je lekker internetten. De optie zet je aan door op je Mijn Simyo naar instellingen > netwerkinstellingen te gaan.

Vergeet de optie niet uit te zetten als je na je internetbundel geen gebruik meer wilt maken van internet. Dan kan je namelijk geen kosten meer maken voor het internet. Anders gaat het na je internetbundel van je beltegoed af.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ik ben even benieuwd of het gelukt is.
Zelf heb ik ook geen internet, maar ik ben een nieuwe klant wat betreft internet.
Ik heb gebeld met Simyo en ik kreeg te horen dat er sinds dit weekend een storing is voor nieuwe klanten.
Geen idee hoe lang het duurt.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi zonnetje123,

Het probleem is inmiddels verholpen.

Ik zie dat Mirjamxx44xx44 probleemloos kan internetten. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat jij inmiddels ook kunt internetten, dus dat is mooi! :$

Laat je het mij weten als je andere vragen hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer