.

Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiel internet niet maar mijn WiFi wel?

  • 23 August 2017
  • 9 reacties
  • 159 Bekeken

Badge
Ik heb mijnog simyo Internet instellingen goed staan maar als ik mobiele gegevens aan zet heb ik geen internet
Wat kan ik daar aan doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 24 August 2017, 10:32

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ruben h,

Welkom op 't forum :)

Wat onhandig dat je internet het niet doet! Ik heb je internet instellingen gereset. Doe hiervoor even je toestel uit en aan om de reset te voltooien. Ik hoor graag van je of het heeft geholpen.

Ben je overigens gewoon in Nederland, en niet in het buitenland?

Groetjes,
Caspar
Badge
ik ben in Nederland maar het werkt na opnieuw opstarten nog steeds niet helaas.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ruben,

Wat jammer dat je internet nog niet werkt! Wil jij je telefooninstellingen nog even nakijken? Je kunt dat het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Op deze pagina kies je welke telefoon je hebt, en daarna doorloop je het internet-stappenplan.

Werkt het dan nog niet? Wil je dan je simkaart in een ander toestel stoppen en andersom? Zo komen we erachter waar de kern van het probleem zich bevindt.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
toestelhulp had ik al geprobeerd en werkt niet een ander toestel werkt helaas ook niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ruben,

Wat jammer dat het niet gewerkt heeft! 😞 Ik ga jou dan kosteloos een vervangende simkaart toesturen. Het klinkt namelijk alsof het gaat om een simkaart-defect. Je ontvangt deze nieuwe simkaart over enkele dagen. Laat je me weten of het daarmee wel lukt?

Groetjes,
Jihane
Badge
ik hoop dat het werkt want ik betaal nu voor iets dat ik niet kan gebruiken 🙁
behoud ik dan wel mijn nummer of wordt dat een ander nummer??
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Ruben,

Hopelijk werkt dit inderdaad! Heb je de simkaart inmiddels al ontvangen?

Je kunt hem activeren via Mijn Simyo bij Instellingen > Simkaart > Vervangende simkaart activeren. Je behoudt hierbij je aansluiting én je telefoonnummer. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een ander telefoonnummer. :-)

Laat je ons weten of het is gelukt?

Groetjes,
Els
Badge
gelukkig lag het aan de simkaart en werkt mobiel internet nu wel 👍🏻
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ruben,

Woohoo! 😃 Gelukkig maar!

Laat jij het me weten als je in de toekomst toch nog ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane

Reageer