.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internetbundel niet nadat ik het heb aangezet op Mijn Simyo?

  • 2 January 2017
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Mijn internetbundel werkt niet. Mobiele data staat aan, instellingen mijn Simyo ook aangezet. Krijg geen 3G bovenaan bij mijn telefoon?
icon

Beste antwoord door Jihane 3 January 2017, 10:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
krijg je wel verbinding? alleen 2g want dan heb je iets en kunnen we verder kijken.

Anders moet er misschien een reset worden uitgevoerd op je netwerk.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Edz,

Wat onhandig dat je niet kunt internetten! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat jouw instellingen goed staan. Ik heb dus voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je internetoptie, waarmee ik eventuele verstoringen uit het netwerk filter. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk kun je dan weer het web op :D

Als dat niet werkt, wil ik je aanraden om je internetinstellingen na te checken. Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool. Als je op deze pagina jouw toestel selecteert en daarna op 'Internet' klikt, krijg je met handige visuele plaatjes precies te zien hoe je instellingen in elkaar horen te steken.

Weet je zeker dat je mobiele dat aan staat? Wat voor toestel heb je? 🙂 We komen hier samen uit, geen zorgen!

Als bovenstaande niet werkt, is het het verstandigst om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en andersom. Zo kom je erachter waar de kern van het probleem zich bevindt. Als je met een ander toestel wel kunt internetten, of juist met een andere simkaart wel kunt internetten, dan biedt dat heel veel handige informatie!

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Dank voor de reactie. Hij doet het nu!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Edz,

Fijn dat je weer kunt internetten! :D

Als je andere vragen hebt, dan kun je ze gerust stellen!

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.

Groetjes,
Asma
Ik kan ook niet bellen.
Kan mobiel netwerk niet vinden.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Heechhout,

Jammer dat je niet kan bellen en je mobiel netwerk niet kan vinden. Je had al een reactie geplaatst in dit topic. Klik op de link om naar het topic te gaan. Om het overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je reacties daar te plaatsen. Een nieuw topic aanmaken is nog beter trouwens!

Groetjes,
Caspar

Reageer