.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet terwijl ik nog tegoed heb?

  • 25 May 2016
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Op 1 mei heb ik 1000 MB gratis gekregen voor de maand mei 2016. Sinds een paar dagen werkt dit helaas niet meer terwijl ik nog meer dan 900 mb tegoed heb.

Mvg.
icon

Beste antwoord door Ilias 26 May 2016, 10:51

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi jfhuizinga,

Welkom op het Simyo Forum!

Van harte gefeliciteerd met je Simyaardag! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet kunt internetten terwijl je een leuk cadeau hebt ontvangen!

Als ik het goed heb begrepen kan je dus helemaal geen verbinding maken met het netwerk voor internet. Heb je jouw toestel al opnieuw opgestart? Ik zal nu in ieder geval een reset uitvoeren op de instellingen van de simkaart. Als je dan jouw toestel voor een kwartier uitgeschakeld hebt staan en weer inschakelt, verwacht ik dat het goed moet komen!

Als dat niet werkt raad ik je aan om je simkaart te plaatsen in een ander toestel en een andere simkaart in jouw toestel. Kun je dan kijken of het internet het wel doet op het andere toestel en hoe de andere simkaart reageert in jouw toestel?

Laat je het ons weten? Hopelijk is het met de reset al opgelost!

Groetjes,
Ilias
Hoi,

:)Toestel opnieuw opstarten had geen resultaat. Dat had ik reeds geprobeerd.De reset van de simkaart had wel effect. Na een kwartier weer inschakelen, werkt het weer prima! Bedankt.

Groet,
Jaap.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi jfhuizinga,

Wat goed om te horen dat de oplossing van Ilias heeft gewerkt 🙂. Helemaal top dat je weer online bent, zo vlak voor het weekend. Mocht je nog verdere vragen voor ons hebben, weet je het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury

Reageer