Sinds vorige week heb ik een nieuwe samsung galaxy s5 SM-G900F.
Alleen nu werkt het mobiele internet niet, op mijn vorige telefoon s3 deed mijn mobiel netwerk het prima.
Vandaar dat ik gisteren nieuwe internetinstellingen via de sms heb aangevraagd, ik had ja gesmst naar 1300.
Ik kreeg direct een sms terug met de mededeling "het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt contact opnemen met custom support"
Daarna ben ik het thuis op de site gaan proberen, Ik heb mijn toestel opgezocht en mijn mobiele nummer ingevuld ik zou binnen 60sec de instellingen op mijn telefoon ontvangen.
Helaas geen instellingen ontvangen.
Daarna nogmaals geprobeerd om de internetinstellingen op te vragen door middel van mijn imei in te vullen.
Helaas werd mijn telefoon niet herkend, Omdat ik een 'te recent' toestel heb.
Wie kan mij helpen aan de juiste instellingen, zodat ik ook gewoon buiten de wifi om kan internetten??
Ik betaal nu immers voor mobiel internet terwijl ik het nu niet kan gebruiken.
P.s ik zag net wel dat roaming uitgeschakeld staat op de samsung s5. moet ik dit inschakelen om mobiel internet te gebruiken? of moet dit altijd uitgeschakeld staan?
Beste antwoord door -Ernst
Het is op het forum niet nodig je vraag in meerdere topics te stellen, we behandelen elke vraag :)
Wat jammer dat de tips van Scotsman en mrrtys niet hebben kunnen helpen. Je geeft aan dat je wel 3G hebt, volgens onze gegevens heb je ook de juiste aansluiting. Als Whatsapp en je mail bijvoorbeeld niet laden, raad ik je nogmaals aan om je telefoon een kwartiertje lang uit te zetten.