.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet niet?

  • 23 May 2016
  • 7 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,
Sinds een aantal dagen werkt mijn internet niet meer.
Ik heb mijn telefoon (samsung A7) een soft reset moeten geven vanwege vastlopen.
Nu ik de instellingen weer erin heb gezet werkt nog steeds mijn internet niet.

Help!

Groet, Yvonne
icon

Beste antwoord door Caspar 24 May 2016, 11:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Yvonne1978,

Welkom op het forum.

Wat vervelend voor je dat je internet al een aantal dagen niet meer werkt. Ik heb je internet opnieuw aangemeld op het netwerk. Om te kijken of het heeft gewerkt zul je je toestel even 10 minuten uit moeten zetten. Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Hallo Casper,

Ik heb mijn toestel uitgezet voor 10 minuten, maar helaas. Nog steeds geen internet,
Wifi werkt allemaal wel.
Ik ben veel onderweg en voor mijn werk is het erg belangrijk om dus internet te hebben.
Hopenlijk heb je een andere oplossing??

Groetjes Yvonne
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonne,

Dat kan heel goed kloppen!

Nadat Caspar een reset voor je uitgevoerd heeft, is deze helaas vastgelopen in het systeem. Ik heb dit nu alsnog handmatig voor je afgerond. Dit betekent wel dat je jouw telefoon nogmaals uit mag zetten en na 10 minuten opnieuw kunt opstarten. Wil je mij laten weten of het gewerkt heeft?

Groetjes,
Angela
Helaas werkt het nog steeds niet...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonne1978,

Dan lijkt er toch iets anders niet helemaal goed te gaan!

Merk je dat het internet niet werkt als je gebruik maakt van 3G maar wel als je H+ in je scherm ziet staan? Daarnaast wil ik je vragen om je simkaart eens te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in de jouwe. Op die manier kunnen we er precies achter komen waar het probleem ligt.

Houd je ons weer op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hallo,
internet werkt helemaal niet. zie 3g en H af en toe knipperend in beeld verder niets,.
simkaart in een andere telefoon heb ik geprobeerd maar ook dat werkt niet.
als ik naar de toestelhulp ga zie ik ook van mijn telefoon (samsung a7) ook de instellingen niet. alle andere toestellen zijn er wel.
ik heb geen idee wat er aan de hand is maar hoop snel dat er een oplossing komt.
groetjes Yvonne
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Yvonne1978,

Dat is vreemd zeg :?

Het kan goed liggen aan de instellingen van jouw telefoon. Je zegt dat je in toestelhulp jouw telefoon niet kan vinden. Kijk dan eens hier. Daar staan de juiste internet instellingen voor de Samsung A7. Werkt het internet daarna wel?

Groetjes,
Caspar

Reageer