.

Beantwoord

Waarom werkt mijn internet in het buitenland niet?

  • 29 November 2019
  • 4 reacties
  • 377 Bekeken

Sinds een week heb ik een nieuwe telefoon motorola g8 plus. Met mijn vorige telefoon kon ik altijd internetten in het buitenland. Mijn instellingen staan nu allemaal goed, maar toch werkt mijn internet niet. 

icon

Beste antwoord door Bj0rn 29 November 2019, 13:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Bj0rn,

 

Dat is inderdaad vreemd!  Als je de volgende keer weer in België bent en je internet doet het niet, kun je eens proberen om een handmatig netwerk te selecteren. Dat kun je doen door naar de Instellingen van je telefoon te gaan > bij draadloos en netwerken kies je Meer > Mobiele Netwerken > Mobiele Providers > hier zet je automatisch selecteren uit. 

 

Dan hoor ik natuurlijk graag wat daar de uitkomst van was. 

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi Ouael,

Het rare van de hele situatie is dat ik alleen in België geen internet had. Dit was ook het geval op de terugweg. Gelukkig had ik in Frankrijk gewoon internet. Had m'n telefoon ook al meerdere keren opnieuw opgestart, maar zonder resultaat. Ik heb echt geen idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Bj0rn,

 

Welkom op het Simyo forum!

Haha wat fijn om te horen dat dit in orde is! Heb je enig idee wat dit eventueel had opgelost of wat er was? Daar hebben andere Simyo klanten dan ook misschien wat aan. Dank je dat je tijd hebt genomen om te melden dat het is opgelost.

 

Groetjes,

Ouael

Sinds een week heb ik een nieuwe telefoon motorola g8 plus. Met mijn vorige telefoon kon ik altijd internetten in het buitenland. Mijn instellingen staan nu allemaal goed, maar toch werkt mijn internet niet. 

Het probleem is opgelost. Geen idee waardoor maar m'n internet doet t ineens. 

Reageer