.

Beantwoord

Waarom werkt mijn 4G niet op mijn Samsung Grand Neo Plus?

  • 7 May 2018
  • 7 reacties
  • 195 Bekeken

Ik heb een samsung grand neo plus als telefoon en laatst heb ik mijn bundel aangepast en nu heb ik ook 4g en die zou het moeten doen vanaf 1 mei ,maar ik heb alles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Mijn vraag was dus at ik kan doen en hoe het kan werken?
icon

Beste antwoord door Ashweeta 8 May 2018, 09:35

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Melike,

Welkom op het Forum!

Ah, vreemd dat je 4G niet werkt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt. Je internetbundel en het 4G internet zijn geactiveerd. Ik heb nagekeken of jij op de Samsung Grand Neo Plus gebruik kan maken van 4G. Dit kan helaas niet. Jouw telefoon is niet 4G-ready zoals dat heet en kan dus geen gebruik maken van ons 4G netwerk. Je kan alleen internetten met het 3G netwerk.

Op Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen heb je de instelling 'Internet op je mobiel' uitstaan. Als deze instelling uitstaat, kan je niet internetten. Op Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen kan je je netwerkinstelling aanzetten. Voor nu heb ik het voor je gedaan. Het internet is nu aangemeld voor 3G. Als je je telefoon opnieuw opstart, kan je internetten.

Laat je het mij weten of het lukt?

Groetjes,
Ashweeta
Heel erg bedankt nu doet mijn 4g het wel
Groetjes melike
Reputatie 6
Badge +4
Hi Melike,

Goed om te lezen dat je nu 4G kunt gebruiken, dat is een heel stuk sneller en stabieler dan 3G!

Omdat het forum openbaar is en iedereen je berichtjes kan lezen heb ik je berichtje even aangepast. Dan houden we je privacy intact, wel zo fijn natuurlijk. ;)

Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Thomas
Maar hoe kan er 4G zijn als de Samsung grand neo plus niet geschikt is? 🤔
Reputatie 6
Badge +4
Maar hoe kan er 4G zijn als de Samsung grand neo plus niet geschikt is? 🤔
Misschien hebben we het over een nieuwe/latere versie van de Grand Neo Plus?

Groetjes,
Thomas
Dat zou dan deze moeten zijn. Als je zoekt op Samsung grand neo plus vind je de 3G uitvoering (2015). Zoek je op Samsung grand neo plus 4G dan vind je de 4G uitvoering uit 2016.

Zo zie je maar weer dat het geven van de juiste informatie van essentieel belang is voor het krijgen van het juiste antwoord. :)
Reputatie 7
Badge +10
Dat zou heel goed kunnen, Ray! 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer