.

Beantwoord

Waarom werkt mijn 4G niet meer?

  • 20 September 2017
  • 7 reacties
  • 2676 Bekeken

4g internet werkt niet sinds 2 dagen. Ik heb de telefoon helemaal uitgezet en weer aan. Werkt ook niet. Ik heb een abonnement
icon

Beste antwoord door Els 21 September 2017, 13:47

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Watermunt,

Welkom op het Simyo Forum! Wat super onhandig dat je 4G niet meer werkt. Je wilt natuurlijk wel op volle snelheid kunnen internetten.

Kun je helemaal niet meer internetten of wel maar alleen via het 3G signaal? Op je aansluiting zie ik geen gekke dingen staan, internet zou dus gewoon moeten werken. Voor de zekerheid heb ik je instellingen gereset, hierbij wordt je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je jouw telefoon voor vijf minuten willen uitzetten?

Mocht dit nog niet werken, controleer dan even of de mobiele gegevens in je telefoon nog aan staan. Klopt dit? Controleer vervolgens ook of het toegangspunt nog goed staat ingesteld bij de instellingen van je mobiele netwerken. De volgende instellingen zijn juist:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS

Laat je het me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Els
Hallo Els,

Bovenstaand allemaal geprobeerd, maar ik kom helemaal niet internet. Dus ook niet 3G .

Gr,

Watermunt
Kan trouwens ook niet bellen. Geeft melding niet aangemeld op netwerk

Gr,

Watermunt


APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS


Groetjes,
Els

Volgens mij zijn deze 2 alleen nodig in het buitenland.🤔 🐅

Kun je een kruistest plegen?
Jouw sim andere telefoon, andere sim jouw telefoon.
Zo kan er al iets uitgesloten worden als probleem...sim of telefoon.

Kan trouwens ook niet bellen. Geeft melding niet aangemeld op netwerk
Sim kaart in andere telefoon gezet, maar werkt ook niet.
Dat is de helft van de kruistest.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Watermunt,

Wat jammer dat het niet geholpen heeft! Omdat je helemaal niet kunt bellen ook, heb ik een reset uitgevoerd op je hele simkaart. Hiermee worden je netwerkinstellingen opnieuw aangemeld. Wil jij je toestel weer uit- en aanzetten?

Als dat niet werkt, dan stuur ik jou met alle liefde een vervangende simkaart toe. Hou je me op de hoogte?

@ Friesian, je hebt gelijk! Een kruistest werkt beide kanten op 🙂 Watermunt, ik raad je dus aan om ook een andere simkaart in jouw telefoon te stoppen.

Groetjes,
Jihane

Reageer