.

Beantwoord

Waarom werkt internet in Zweden niet?

  • 7 September 2017
  • 3 reacties
  • 573 Bekeken

edit door @Thomas  17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Momenteel ben ik in Zweden maar ik heb geen internet. Ik heb de APN al opnieuw ingesteld. De instellingen voor internet in het buitenland staat ook aan. Telefoon opnieuw opstarten helpt ook niet. Ik gebruik 3g netwerk. Help wat nu?!
icon

Beste antwoord door Niels 8 September 2017, 11:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Gert fortuin,

Welkom op het Simyo Forum!

Zweden, wat gaaf! Onhandig zeg, dat je daar in het hoge noorden geen mobiel internet hebt 😕 Heb je roaming op je telefoon aangezet en de APN op de volgende manier ingesteld?:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: KPN
Wachtwoord: GPRS

Daarnaast zou ik je willen vragen om handmatig een telefoonnetwerk te zoeken, de volgende Zweedse providers zijn partners van Simyo: Telenor Sverige AB (Vodafone), HI3G Access AB, Tele2GSM AB, Wireless Maingate*, Tele2GSM AB, TeliaSonera Mobile Networks AB (Telia Mobile AB). Één van deze netwerken zou je moeten kunnen voorzien van mobiel internet.

Ik heb ook een reset op je simkaart gedaan, hierdoor meldt deze zich opnieuw aan op het mobiele netwerk. Om de reset te voltooien zal je je telefoon opnieuw op moeten starten. Laat je weten of internet het strak wel doet?

Groetjes,

Niels
Internet werkt weer perfect in zweden befankt voor het oplossen er van m.v.g gert fortuin.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gert,

Super! 😃 Wat goed om te horen. Geniet ervan.

Laat je 't weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer