.

Beantwoord

Waarom ontvang ik geen email meer op mijn telefoon?

  • 13 November 2014
  • 6 reacties
  • 20462 Bekeken

Badge +1
Krijg sinds 2 dagen geen email meer binnen op deze Samsung s4.....op de computer wel.... .wat kan ik doen. ? Helllllup
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 November 2014, 10:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Beste Ernst. tot nu heb ik geen reactie op mijn vraag gehad. Dus ik kom met mijn vraag naar jou toe. Jullie hebben mij
een tijdje terug al zo goed geholpen..Zou je mij ook deze keer willen helpen?

Sinds 3 dagen kan ik geen emails meer ontvangen.ik begrijp dat ik iets in instellingen moet veranderen?

Zou je mij aub uitleggen wat ik moet doen?!

Graag respons bedankt beste Ernst .of Collega

groetjes rooosje47
Reputatie 7
Badge +9
Helaas geen oplossing van mij maar wel een tip: reageer zelf zo min mogelijk in een topic dat je zelf gestart hebt, want dan komt jouw topic weer onderop de stapel terecht, want moderators werken bij het beantwoorden van oud naar nieuw.

Verder lijkt het me handig als je aangeeft wie je email provider is. Volgens mij moeten zij je kunnen vertellen wat de instellingen zijn om mail op je telefoon te kunnen ontvangen, Simyo staat hier in feite buiten want die doen niet aan emaildiensten. Heb je al op de website van je email provider gekeken, misschien dat er een storing is, of is het adres van de mailserver veranderd.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi rooosje47,

Helaas heeft Scotsman helemaal gelijk. Simyo biedt geen e-maildienst, enkel de internetverbinding.
Die werkt zie ik in je gegevens, dus kun je je het beste wenden tot je e-mailprovider.

Kun je laten weten wat zij zeggen?
Badge +1
Hoi Rooosje47,
Als je wel kunt mailen op je computer en ook nog een aantal dagen geleden op je mobiel zal je account wel o.k. zijn. Heb je misschien dingen in je mobiel gewijzigd?
Je zou ook nog het volgende kunnen controleren. Kijk bij Instellingen van je mobiel onder het kopje Accounts of je e-mail account er staat. Zo niet voeg het alsnog toe. Kijk ook nog bij de instelling van je e-mail programma of je account er staat. Ook hier eventueel toevoegen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Vriendelijke groet,
Frans
Hoi rooosje47.

Heb je al iets kunnen vinden met bijvoorbeeld de gegeven adviezen.
Mocht dat niet het geval zijn, ik ga er vanuit dat het wachtwoord jou bekend is....
Zou je 2 dingen kunnen proberen, controleer bij je account wanneer voor het laatst een synchronisatie heeft plaatsgevonden, eventueel handmatig uitvoeren.
Daarna controleren je mail.
En een andere optie kan zijn het account verwijderen en opnieuw installeren.
Maar die keuze is uiteraard aan jou....

Verder zou het misschien het proberen waard zijn om een soft reset uit te voeren.
Batterij en sim (indien mogelijk) uit toestel, kwartier w888 en terugplaatsen en opstarten.
Wie weet....🆒 

Groet,
Friesian
Badge +8
Hoi Rooopsje47,

Ik raad je niet aan om iets te gaan resetten of zo. Dat zou voor je email niet nodig moeten zijn.

Kijk anders even hier. Als je emailprovider er tussen staat, kun je heel handig je emailinstellingen vinden. Met plaatjes erbij, dus dan kun je het rustig nalopen.

Laat je weten of je hier iets aan hebt?

Groetjes,
Charlene

Reageer