.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer internetten?

  • 11 January 2017
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb een prepaid telefoon en een internetbundel die iedere maand automatisch verlengd wordt.
Nu schakelt de telsfoon sinds eind december niet automatisch meer over als ik buiten het bereik van wifi ben. Ik kan in mijn gegevensgebruik ook niet verder dan december gegevens zien. Wat kan er aan de hand zijn?
Heb ik ergens een instelling niet meer goed staan? Het heeft altijd wel goed gewerkt.

Alvast bedankt voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Jihane 12 January 2017, 12:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Goedemorgen,

bovenstaand probleem is sinds vanmorgen opgelost. Hoe? Weet ik niet maar vanmorgen ging de telefoon (toen ik buiten het bereik van wifi was) automatisch over naar 3G.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Johannamj,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat lastig dat je opeens niet kon internetten een tijdje! Wel goed nieuws dat het nu wel weer kan natuurlijk 🙂 Dankjewel voor die terugkoppeling. Ik heb je aansluiting erbij gepakt om uit te zoeken wat er veranderd is. Ik zie dat jij gisteren de internetoptie uit en aan hebt gezet. Hierdoor zijn alle netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, en het lijkt erop dat dat geholpen heeft. Kun je dit plaatsen?

Ik ben tenminste heel blij dat je weer het web op kunt.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Het aan- en uitzetten moet het probleem hebben opgelost. Ben blij dat het weer werkt. Bedankt voor het nakijken. Groetjes.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Johannamj,

Wat fijn dat je weer kunt internetten!

Ik wens je alvast een prettige dag toe.

Groetjes,
Asma

Reageer