.

Beantwoord

Waarom krijg ik Facebook niet goed geïnstalleerd?

  • 6 March 2017
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

Badge
Allo , vorig jaar moest ik een nieuw FB account aanmaken op mijn laptop , het oude kregen me niet weg , oke dan niet dus laten staan , komt ook niks meer op binnen op mijn laptop ! Wilde foto,s plaatsen via mijn foon nergens te vinden op mijn laptop voor mij , maar wel voor mijn vrienden , staan dus ook niet op mij oude account , maar mijn vrienden zien het wel via mijn oude account , heb al geprobeerd om mijn mail adres te veranderen op de foon maar dat pakte die niet . Hoop dat jij het een beetje snappen wat ik hier opschrijf .
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 March 2017, 10:35

Bekijk originele reactie

8 reacties

Is het dan niet beter om naar HELP van FB te gaan?
Ergens op je account bij instellingen uploads lijkt iets niet goed te staan.
Badge
Net gekeken , maar snap er niks van !
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Janet48,

Wat onhandig dat het niet lukt om je laptop ingelogd te krijgen op het juiste Facebook account! Het klinkt inderdaad, zoals Friesian zegt, alsof er iets niet goed staat met de upload-instellingen. Ik zou je met alle liefde verder willen helpen, maar ik weet niet voldoende van alle specifieke Facebook-instellingen om dat te kunnen doen. Ik raad je dus echt aan om rechtstreeks contact op te nemen met Facebook 🙂

Laat je ons weten of je eruit komt?

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Ik zou toch nog eens, aanhouder overwint, proberen of oud account herstellen of verwijderen.

https://m.facebook.com/help/www/231208473756221
Badge +7
Hoi Friesian,

Heel erg bedankt voor je tip! @Janet 48, heb je hier iets aan?

Groetjes,
Samantha
Badge
Student aan huis heeft het opgelost , ben er blij mee .
Fijn dat het is opgelost, Janet 48.!:)
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Janet 48,

Wat fijn dat je nu Facebook hebt op je telefoon! Super lief dat deze student helemaal aan je huis is gekomen. :$

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe!

Groetjes,
Asma

Reageer