.

Beantwoord

Waarom kan ik niet verbinden met wifi?

  • 4 January 2020
  • 4 reacties
  • 469 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds vanmorgen heeft mijn man op zijn Motorola Moto G4 Play geen wifi meer. Hij heeft een Simyo abo zonder internet. Telefoon is nog geen 3 jaar oud en alle updates zijn gedaan.Als ik de wifi aanzet gaat hij een netwerk zoeken en blijft maar zoeken en vind niks. Als het display uitgaat en ik het weer aanzet staat de wifi weer op uit, en dit gebeurt steeds weer tot ik het weer aanzet en gaat hij weer zoeken en vind niks. Netwerk handmatig toegevoegd, telefoon uit en weer aan, Kaspersky app er af gehaald en nog steeds geen wifi. Op mijn Samsung smartphone en tablet heb ik wel wifi.Wat is hier aan de hand?

icon

Beste antwoord door Ray 4 January 2020, 15:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Heeft uw man dit alleen op 1 locatie of alleen met uw netwerk thuis?

 

Wat u kunt proberen is onderstaande;

 

Netwerkinstellingen resetten kan helpen:
Ga naar instellingen
> Ga naar Algemeen beheer
>Ga naar resetten
> Druk op netwerkinstellingen resetten
- Hierdoor worden je bluetooth en wifi instellingen gereset en moet je soms opnieuw je wifi WW invoeren.

 

Let wel, uw wifi staat los van Simyo. Deze geven dus geen ondersteuning. 

 

Groet van een helpende klant..

Reputatie 4
Badge +4

Hey Motortje7,

 

Wat zuur dat het niet lukt om te verbinden met wifi. Je kan inderdaad de tips van Ray proberen en als dat niet lukt raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice van Motorola of het verkooppunt. Die kunnen je beter helpen. Dat komt omdat de simkaart van Simyo los staat van de wifi-antenne in de mobiel. Wij hebben dus weinig middelen om je hier goed verder mee te helpen.

 

@ Ray: Bedankt!

 

Groetjes,

Ouael

Reputatie 1
Badge

Het is opgelost. Hij heeft een nieuwe telefoon.De  reparatie van de WiFi antenne van de oude werd te duur. Bedankt voor jullie reacties.

Reputatie 4
Badge +4

Hey Motortje7,

 

Fijn om te horen dat het probleem duidelijk is geworden 😊 Ik wens hem veel plezier met zijn nieuwe telefoon!

 

Groetjes,

Ouael

Reageer