.

Beantwoord

Waarom kan ik niet roamen?

  • 27 April 2019
  • 7 reacties
  • 535 Bekeken

Badge
Roaming werkt niet op Samsung Galaxy j3 van 2017 prepaid
ik kan op mijn toestel roaming niet activeren, het icoontje wordt niet blauw ook niet als ik wifi uitschakel.
icon

Beste antwoord door Jihane 29 April 2019, 17:06

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dirk,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat het niet lukt om te roamen! Bedoel je dat je in het internet gebruik wil maken van je simkaart? Ik zie namelijk wel dat je optie 'Internet in het buitenland' nog uit staat op Mijn Simyo. Je kunt deze optie aanzetten door in te loggen op Mijn Simyo en daarna te surfen naar Instellingen > Internet en bellen. Als je die optie aanzet, zou alles moeten werken!

Of bedoelde je iets anders? 🙂

Groetjes,
Jihane
@Jihane
Ik lees dit topic anders.

Zoals ik het lees werkt op de telefoon bij mobiele netwerken na inschakeling mobiele gegevens de roamingknop niet.

@dirk-karel
Heb je na wat Jihane aangeeft de telefoon uit en weer aan gezet?

Zou je bijvoorbeeld eens een kruistest kunnen doen en dan even allebei de telefoons roaming proberen aan te zetten? Anders zou ik een telefoonwinkel bezoeken voor hulp. Misschien een softwarefout..
Badge
dank voor de reactie's.
Ben op telf. advies van Simyo naar de KPN telef. winkel geweest.
daar zijn de mobile gegevens aangepast.
alles werk nu.
Het advies van Jihane ga ik nog opvolgen.
Badge
Dan voor je tip Friesian,
Is allemaal getest, beidde toestellen hebben roaming aan staan.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Dirk-Karel,

Wat fijn om te horen dat alles weer helemaal goed gaat! :D

@ Friesian, ah, zo kan het inderdaad ook!

Laat je 't weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
doe ik.
Groet DK
Reputatie 5
Badge +4
Helemaal goed Dirk-karel! Fijne dag vandaag!

Groetjes,

Kevin

Reageer