.

Beantwoord

Waarom kan ik niet meer internetten?

  • 16 December 2018
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Hoi, ik heb nog meer dan 700mb internet op mijn databundel maar heb sinds deze week geen internet meer op mijn mobiel. Mijn beltegoed is ook 0 euro en ben niet van plan om het op te waarderen. Is er nog een manier om mijn databundel te gebruiken want heb het al wel betaald en het is nog 10 dagen geldig...
icon

Beste antwoord door Ray 16 December 2018, 10:11

Bekijk originele reactie

2 reacties

Mijn beltegoed is ook 0 euro en ben niet van plan om het op te waarderen.



Dan kun je ook niet internetten want beltegoed is de basis voor alles. De bundel is er enkel om tegen een reduceert tarief op internet te kunnen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internetbundels-120?c=421
Reputatie 7
Badge +10
Hi pizzadaddy,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik snap dat dat verwarrend is! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad nog genoeg MB's over hebt. Ook zie ik, zoals je zelf al aangeeft, dat je geen beltegoed meer hebt. Op het moment dat je beltegoed op is, komt er een soort slotje op je aansluiting te staan. Daardoor kun je ook je internetbundel niet meer gebruiken. Precies zoals Ray zegt. Als je je beltegoed opwaardeert, zul je ook gewoon je internetbundel weer kunnen gebruiken 🙂

Ik hoop dat dat niet overkomt alsof je per se geld op je aansluiting moet zetten om 'm te kunnen gebruiken! Het gaat puur om de blokkade die automatisch verschijnt als je beltegoed op is, die ervoor zorgt dat je niet kunt bellen en sms'en.

Gaat dit lukken zo?

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer