.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten terwijl ik net een internetbundel hebt gekocht?

  • 9 October 2016
  • 15 reacties
  • 335 Bekeken

ik heb twee weken geleden een kleine internet bundel gekocht van 5 euro om te proberen,het bedrag is wel via mijn simyo van mijn bel te goed afgegaan,maar ik kan nog niet internetten want de bundel staat niet op mijn telefoon,heb handmatig nog een keer alle instellingen goed gezet,maar zie nog geen mb,s op mijn telefoon,hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door walboer 9 October 2016, 21:50

Bekijk originele reactie

15 reacties

Badge +1
Staat online je internet wel aan bij Simyo? Dus niet alleen je mobiel instellen?
ja die staat wel aan,maar ik zie geen mb's staan bij mijn data in de telefoon,terwijl in mijn simyo het wel staat
Hoe bedoel je in je telefoon? In je telefoon zelf zie je het niet, wel op de Mijn Simyo app of via de MijnSimyo pagina.
Hoe bedoel je in je telefoon? In je telefoon zelf zie je het niet, wel op de Mijn Simyo app of via de MijnSimyo pagina. in de simyo app en mijn simyo staat het wel 150mb geldig tm 3 nov.,maar op mijn data verbruik op mijn telefoon staat niets terwijl hier 150 mb moet staan,dus kan ik ook niet op mijn mobiel internet komen alleen maar via wifi via mijn router
Badge +1
Telefoon een keer helemaal uit en aan?
Wat voor telefoon heb je? Volg namelijk nog steeds niet helemaal de uitspraak "Op de app en Mijn Simyo zie ik het wel maar niet op de telefoon".
Wat voor telefoon heb je? Volg namelijk nog steeds niet helemaal de uitspraak "Op de app en Mijn Simyo zie ik het wel maar niet op de telefoon". ik heb de samsung galaxy s4,ik bedoel in mijn simyo staat 150mb geldig tot 4 nov. maar in mijn telefoon staat bij data 0 mb,dus mijn mobiel internet werkt niet terwijl ik toch mb's heb gekocht
Misschien staan je APN instellingen niet juist ingesteld. Hoe die moet instellen kun je doen door de stappen te volgen uit onderstaande link.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/i9505-galaxy-s-iv-lte/topic/internet/apn-handmatig-instellen/1
Misschien staan je APN instellingen niet juist ingesteld. Hoe die moet instellen kun je doen door de stappen te volgen uit onderstaande link.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/i9505-galaxy-s-iv-lte/topic/internet/apn-handmatig-instellen/1
ik heb de telefoon een paar uur uitgehad,en wat schetst mijn verbazing,nu heb ik wel mobiel internet
bedankt voor het mee denken
Badge +1
ik heb de telefoon een paar uur uitgehad,en wat schetst mijn verbazing,nu heb ik wel mobiel internet

Zeg ik toch... Gamma....... 😉
Reputatie 3
Badge +5
Hoi walboer,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je lang geen gebruik kon maken van het internet. Wat ben ik blij dat het is opgelost! Soms is het een kwestie van even geduld en komt het toch in orde.

Het kopen van een internetbundel wordt meteen verwerkt op Mijn Simyo, het kan echter eventjes duren totdat je er echt gebruik van kunt maken. Dat heb je in dit geval zelf mogen ervaren. Wel erg goed dat je op het Forum je vraag hebt gesteld.

Andrer en Raytje, enorm bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Ilias
Badge
op 10 november 500 mb's gekocht en de instellingen gedaan, die beschreven zijn APN nummer etc, maar toto nu toe lukt het niet. ook op de simyo site staat mobiel internet aan
Reputatie 5
Badge +9
Hoi hilly Cordes,

Jammer dat jouw internet niet werkt. Ben je gewoon in Nederland? Dan zou het moeten werken. Ik zie overigens wel dat er verbruik is geregistreerd sinds gisteren. Dan zou alles moeten werken. Ik heb voor de zekerheid jouw internet instellingen gereset. Doe hiervoor even je toestel uit en aan. Werkt het internet nu bij jou?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Casper,
Bedankt voor je hulp, kan nu ook buiten de deur internetten.

Gr. Hilly
Reputatie 5
Badge +9
Hoi hilly Cordes,

Goed om te horen! Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer