.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten na aanschaf van mijn bundel?

  • 8 April 2018
  • 8 reacties
  • 121 Bekeken

Badge
Beste,

Ik heb onlangs weer een data bundel Voor een maand gekocht, maar mijn mobiele data werkt niet. In mijn simyo staan de juiste netwerk instellingen aan, dus ik vraag me af wat het probleem is..!

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Els 9 April 2018, 10:16

Bekijk originele reactie

8 reacties

Is er nog sprake van beltegoed naast het tegoed van je internetbundel? Dit is namelijk een vereiste om een actieve uitgaande verbinding te hebben. Ik neem overigens aan dat je prepaid hebt.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi SandraBleeker,

Leuk je weer op het Forum te zien! Wel super onhandig dat je juist na aanschaf van je internetbundel niet meer kunt internetten. :(

Ray heeft je intussen al een goede tip gegeven. Zonder beltegoed kun je inderdaad geen gebruik maken van al het uitgaande verkeer vanaf je simkaart, ook als je een volle internetbundel hebt. Gelukkig zie ik dat je nog ruim voldoende beltegoed over hebt naast je bundel, dus opwaarderen is niet noodzakelijk.

Dan is de vraag natuurlijk waar het wél aan ligt. Op je aansluiting zie ik geen blokkades of vreemde zaken staan. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset, hierbij wordt hij helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor tien minuten kunnen uitschakelen?

Mocht je hierna nog niet kunnen internetten, loop dan de instellingen op je telefoon nog even door. Via onze Toestelhulp kun je je telefoon selecteren en onder 'internet' kiezen voor 'handmatig instellen'.

Laat je het ons weten als het is gelukt?

@ Ray, bedankt voor je input! :)

Groetjes,
Els
Badge
Hi Els,

Ik heb mijn telefoon een tijdje uit gezet, maar er is nog niks veranderd..!
Wat kan ik doen?

Sandra
Badge
Hi Els,

Ik heb ook de toestelhulp sessie doorlopen en nog kan mijn telefoon niet registreren met een mobiel netwerk.... Andere keren had ik nergens last van, is er iets verandert bij SImyo?
Hoi SandraBleeker

Geef even aan welk toestel je hebt.
Plaats screenshot(s) van de instellingen. Dan kunnen we meekijken of toch misschien iets fout staat.
Badge
Hi Friesian,

Ik heb een LG Magna, er staat geen instellingen fout! ):

Andere maanden kon ik gewoon de bundel gebruiken maar nu is het net alsof ik geblokt ben..
Voor mijn gevoel ligt het probleem bij Simyo, Mijn toestel is niet verandert..
Heeft u (of iemand anders) nog een andere tip? Anders wil ik graag mijn geld terug..
Toch zou ik je willen aanraden om screenshots te plaatsen. Een controle meer of minder kan geen kwaad. ☺️
Reputatie 6
Badge +4
Hoi SandraBleeker,

Heel vreemd dat je nog geen internet kon gebruiken. Ik zie dat je inmiddels telefonisch geholpen bent door mijn collega Hans via een reset van je simkaart. Dat scheelt weer! 🙂

Heb je nog vragen dan weet je ons te vinden!

@Friesian bedankt!

Groetjes,
Thomas

Reageer