.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten?

  • 17 June 2019
  • 5 reacties
  • 215 Bekeken

Mobiele gegevens zegt non-stop dat de verbinding verbroken is, kan wel bellen ,sms'en. geen internet. (staat wel aan volgens "mijn Simyo"). Dus werkt 'namen toegangspunten' ook niet... Help! AUB!
icon

Beste antwoord door Jihane 17 June 2019, 15:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bent u in Nederland of in het buitenland?
Nederland!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi MB1309,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat het niet lukt om te internetten! Heb je de telefooninstellingen aangepast? Op deze pagina lees je precies hoe je ze zou moeten hebben.

Ook heb ik een reset uitgevoerd op je internetoptie. Hiermee worden de instellingen vernieuwd. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Laat je me weten of het hierna wel weer lukt? 🙂

@ Groentjuh, dank voor de navraag :D

Groetjes,
Jihane
Telefoon hele nacht uit gehad, nog steeds 'verbinding verbroken'... En dan zijn de 'instellingen naam toegangspunt' dus niet beschikbaar voor gebruiker..
Reputatie 5
Badge +4
Hoi MB1309,

Wat onhandig dat het nog steeds niet werkt! Om erachter te komen of dit een probleem is van de simkaart of van je toestel, wil ik je vragen om je simkaart eens in een ander toestel te plaatsen. Mocht je dan nog steeds geen internet hebben. Dan sturen we je natuurlijk een nieuwe simkaart op. mocht je internet in een ander toestel wel werken. Dan is het dus een probleem van je toestel. Je zou dan je toestel even na kunnen laten kijken.

Ik hoor graag hoe het is gegaan!

Groetjes,

Kevin

Reageer