.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn internetbundel niet gebruiken?

  • 19 March 2020
  • 4 reacties
  • 190 Bekeken

Ik heb nog 24 mb internetbundel. Maar er staat duidelijk in de app dat als je bundel verlopen is of op is dan kan je nieuwe aanschaffen. Maar als ik de deur uitstap gaat mijn bundel niet aan. Dus moet ik nog 7 dagen wachten om een nieuwe te nemen. Want die 24 raakt niet op. Behoorlijk irritant.

icon

Beste antwoord door Tessanne 20 March 2020, 13:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

Dag @Ieniefeentje64 , ik heb je post nu meerdere malen doorgenomen, maar ik begrijp helaas nog altijd niet wat je nu bedoelt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ieniefeentje64,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie inderdaad dat je nog 24 MB van de bundel van 1000 MB over hebt. Als ik het goed begrijp kun je op het moment dus geen gebruik maken van de mobiele gegevens? Voor de zekerheid heb ik de optie Internet voor je gereset op de simkaart, zou jij de telefoon voor 15 minuten helemaal kunnen uitschakelen om deze reset te voltooien? Kun je bij het aanzetten van de telefoon ook checken of de mobiele gegevens nog aan staan? Daarna kun je hopelijk de 24 MB op gaan maken en een nieuwe bundel aanschaffen. :wink:

 

Laat je weten of het heeft geholpen?

 

Groetjes,

Super bedankt.

Het werkt weer.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Ieniefeentje64,

 

Super! Goed om te horen. :)

 

Geniet van je weekend! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer