.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn internetbundel niet aanpassen?

  • 28 January 2017
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Ik wil mijn internetbundel aanpassen (op de lange termijn) niet per maand.... Maar ik kan mijn bundel niet naar boven aanpassen als ik mijn contract een jaar wil verlengen. Ik kan alleen bellen/sms'en verhogen.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Sean 30 January 2017, 14:15

Bekijk originele reactie

2 reacties

Als je de bundel niet kan aanpassen zal daar wel een reden voor zijn. Misschien heb je al de hoogste..?

Kun je een screenshot plaatsen zonder je persoonlijke gegevens in beeld?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Nnaomi,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lastig dat het niet lukt om je databundel aan te passen. Volgens onze gegevens heeft er wel een bundelwijziging plaatsgevonden, maar je hebt inderdaad niet verlengd.

Probeerde je te verlengen, nadat je de bundel had gewijzigd? Een bundel wijzigen kan namelijk maar een keer per maand. In dat geval kan je per 01-02-'17 een verlenging aanvragen.

Je kunt dan kiezen uit deze bundels kiezen. Ook na de verlenging is het nog mogelijk om maandelijks je bundels te wijzigen.

Ik hoor graag van je of dit is gelukt.

Groetjes,
Sean

@Ray, hartelijk dank 😳

Reageer