.

Beantwoord

Waarom kan ik geen email ontvangen/verzenden via hotspot?

  • 28 November 2014
  • 6 reacties
  • 2101 Bekeken

Badge
Thuis lukt het uitstekend om email te ontvangen en te verzenden via mijn eigen WiFi, maar op mijn werk lukt het niet via de KPN Hotspot. Waar komt dat door?
icon

Beste antwoord door Frans Steffin 28 November 2014, 23:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Wat vreemd vugtvak.
Ik zou het niet weten.
Misschien dat een moderator hier een antwoord op heeft.
Welk toestel heb je?
En kun je op je werk wel gewoon via de KPN hotspot whatsappen en andere zaken afhandelen?
Misschien was dit een domme vraag maar je weet het nooit.
Badge
Ik heb een Samsung S4. Ik kan wel internetten, surfen, facebooken, enz. maar de emailserver wordt niet gevonden. Nog niet gewattsappt. Ben net begonnen ....
Reputatie 4
Badge +8
Ga nog ff lekker door en geniet van je mooie S4!
Goed weekend en ik hoop dat er rap een antwoord komt.
Badge +1
Volgens mij komt dat doordat e-mail verkeer over beveiligde verbindingen gaat. Hotspots zijn meestal open netwerken. Ik kan het mis hebben hoor, maar mij lukt het ook nooit e-mails te verzenden via een hotspot..
Badge
Bedankt voor je antwoord, Frans. Klinkt wel logisch.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi vugtvak,

Welkom op het forum.:)

Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum 'Internet'. Zo houden we het forum lekker overzichtelijk.

Dank je Frans Steffin voor je antwoord, dit klinkt inderdaad logisch.:) Ik kan je helaas geen uitsluitsel hierover geven. Simyo heeft niets met je email instellingen te maken. Om het helemaal zeker te weten zou ik even de beheerder van de hotspot op je werk raadplegen. Het kan zijn dat je iets in samenwerking met hem kunt instellen.

Kun je me laten weten wat hier uitgekomen is?

Reageer