.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart niet gedeblokkeerd?

  • 1 March 2020
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Hallo Simyo mijn simkaart was geblokkeerd vanwege te hoge kosten buiten mijn bundel. Nu is de nieuwe maand weer begonnen en heb ik een email gehad daf hij weer is gedeblokkeerd maar dit is niet het geval.

icon

Beste antwoord door Tessanne 2 March 2020, 13:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

Hallo,

 

Omdat dit een openbaar forum is, is het hoogst onhandig om privacy gevoelige informatie, zoals een telefoonnummer, te vermelden. Kun je dit, je accountnaam, nog wijzigen?

 

Edit: Inmiddels is je accountnaam door een Simyo moderator aangepast!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RW,

 

Welkom op het Simyo Forum! Zoals RicoK al aangeeft is het niet handig om jouw 06 nummer op openbaar internet te laten staan, daarom heb ik jouw gebruikersnaam voor je aangepast. :blush:

 

Goed dat je aan de bel trekt! In de mail die wij hebben gestuurd wordt er inderdaad aangegeven dat je bent gedeblokkeerd. Zo ver ik kan zien op je aansluiting is dat ook gebeurd en sta je weer op actief. Wellicht is het nodig dat je de telefoon voor een paar minuten uitschakelt en weer aanzet, zo meldt de simkaart zich weer opnieuw aan bij het netwerk. 

 

Laat je weten of het is gelukt?

 

Bedankt RicoK! Erg scherp :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reageer