.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd?

  • 25 January 2020
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Mijn simkaart is geblokkeerd.  Ik zou 1865 mb vandaag buiten mijn bundel hebben gebruikt. Dat is een fout, ik heb 481,9 verbruikt volgens mijn historie. Als ik bij Dea dagen alles optel klopt het totaalverbruik maar vandaag niet. 

Als je mijn historie bekijkt, heb ik ook nooit een hoog verbruik per dag en zéker geen 1865 MB. Nu zou ik 276 euro moeten betalen maar dit is een fout en ik wil dat mijn simkaart wordt geactiveerd!

Bovendien zou al het verbruik tussen 14:46 en 15:57 hebben plaatsgevonden. Toen zat ik niet op internet maar maakte een video (die ik niemand heb gestuurd). Het kan dus niet kloppen!

icon

Beste antwoord door Ouael 26 January 2020, 12:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb de factuur nog eens bekeken. Daar staat blijkbaar een hoger verbruik op dan in de app. Om precies te zijn zou ik 29 x 59 mb hebben verbruikt tussen 3 uur en half 4. Ik zat in die tijd niet op internet, heb alleen een appje gestuurd en een video gemaakt. 29x precies hetzelfde verbruik, hoe logisch is dat?! Bovendien is dit idioot véél hoger dan normaal dat klopt helemaal niet. 

Ik wil niet gaan betalen voor iets wat niet klopt. Willen jullie dit svp zo snel mogelijk uitzoeken?! Ik zit nu het hele weekend zonder mijn telefoon. En niemand reageert.

Alvast bedankt,

Linda Heemskerk

 

 

 

Reputatie 4
Badge +4

Hallo Linda,

 

Welkom op het Simyo Forum! Wel om een vervelende reden helaas.

Ik zie je verbruik ook terug in je verbruiksgegevens. Ik kan mij goed voorstellen dat je hiervan schrikt, zeker als je het niet kan plaatsen. De klantenservice is in het weekend tussen 10:00 en 17:00 open. Dat is de reden waarom je gisterenavond geen reactie kreeg. 

Om samen goed met je uit te zoeken wat er mis is gegaan wil ik je vragen om je verbruik te traceren in je mobiel. Dat kan via deze link. Verder zie ik ook dat de waarschuwingen per sms verzonden zijn. Heb je deze toevallig over het hoofd gezien? Ik wacht je reactie af.

 

Groetjes,

Ouael

 

Reageer