.

Beantwoord

Waarom is het verhogen van databundel zo duur?

  • 9 February 2019
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Ik ben al ruim 2 jaar een tevreden Simyo gebruiker. ik heb onbeperkt bellen en 2 GB data voor 13 euro per maand. Ik merk de laatste paar maanden dat die 2GB data net te krap aan het worden zijn voor mij en wilde over gaan naar 4 GB. Ik vind echter de prijsverhoging van 2 naar 4 GB wel wat onredelijk. Ik betaal nu voor 2GB 4 euro. Wil ik naar 4GB dan betaal ik 10 euro. M.a.w. voor 2 GB extra gaat men ruim het dubbel betalen.
Is er een logische verklaring voor dit?

Groet,
Alex
icon

Beste antwoord door Ray 9 February 2019, 19:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Als ik het mij goed herinner is die 4 euro een actietarief geweest. Voorwaarde was dat je die bundel voor dat bedrag kan houden tot dat je een wijziging aanbrengt. Bij een wijziging verval je weer in de oude tarieven. Ik heb bijvoorbeeld gebruik gemaakt van een actie en had daardoor 5000 MB voor 10 euro. Die bundel heb ik nog steeds maar bestaat niet meer. Maar zolang ik niks verander houd ik hem wel.

Op dit moment kost 2000 MB 8 euro en 4000 MB 10 euro.
Reputatie 1
Badge +2
Bedankt voor je antwoord Ray. Nu snap ik hem. Ik vond dat verschil in prijs gewoon raar namelijk
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Alexnero,

Welkom terug op het Simyo forum!

Ray heeft helemaal gelijk. Op dit moment maak je gebruik van actiebundels waardoor je nu dus erg goedkoop uit bent. Helaas is deze actie verlopen dus als je de bundel wijzigt kom je weer in de normale bundelprijzen terecht.

Misschien dat je toch het voordeligst uit bent om de bundel te laten staan en om na te kijken of je misschien wat meer data kunt besparen. Lees daarvoor deze blog eens door.

Bedankt voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer