.

Beantwoord

Waarom is er een ruime overschrijding voor het internet?

  • 23 June 2019
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

Beste Simyo,

Ik ben helaas onaangenaam verrast door de factuur van de maand mei. Het internetgebruik is flink buiten de bundel gegaan. Op vrijdag 24 mei om 20:09 heb ik een sms gekregen van jullie dat de bundel op dat moment voor 8-% verbruikt is. vervolgens heb ik geen sms ontvangen dta de 100% bereikt was. Daranaast heb ik echt veel verbruikt die laatste week volgens 'mijn simyo'. Al met al een flnke nota.
Kunnen jullie mij zeggen hoe het zo hoog kan zijn geworden?

hartelijke groeten
icon

Beste antwoord door Kevin 24 June 2019, 17:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi ANNA C,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat zonde dat er zoveel data buiten de bundel is gevallen! Wij horen natuurlijk een waarschuwing te sturen wanneer de bundel volledig is verbruikt. Ik ga even voor je na laten kijken wat hier mis is gegaan. Mochten we zien dat je de sms niet hebt gehad dan gaan we dit natuurlijk gewoon oplossen.

Wanneer je bundel op is, kan het verbruik erg snel gaan. Wij kunnen helaas niet zien welke apps dit geweest zijn. Via deze link kun je dit misschien nog wel terugvinden in je toestel.

Ik ga even voor je nakijken of de sms verzonden is, ik zal je hier later vandaag nog even over mailen!

Groetjes,

Kevin
Beste Simyo,

Bedankt!
voor de snelle reactie
voor de adviezen tav dataverbruik
voor het genereuze gebaar!!
Reputatie 6
Badge +5
Hi ANNA C,

Namens Kevin hartstikke graag gedaan 🙂 Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Niels

Reageer