.

Beantwoord

Waarom heeft Simyo geen onbeperkt internet?

  • 11 September 2017
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Badge
Waarom geen onbeperkt internet bij Simyo?
icon

Beste antwoord door Els 12 September 2017, 09:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen fuikendief,

Welkom terug op het Forum! Goed dat je deze vraag hier stelt, ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt.

Simyo biedt inderdaad geen bundels voor onbeperkt internetten aan. Wij hebben er voor gekozen voor meerdere formaten internetbundels. Hierbij heb je een van tevoren vastgestelde hoeveelheid megabytes die je per maand kunt gebruiken. Het voordeel hiervan is dat je alleen betaalt voor de data waarvan je gebruik denkt te maken. Bij onbeperkt internet voor Sim Only betaalde je voor een vast bedrag voor je internetbundel. Dat bedrag lag vaak hoger dan de internetbundels die nu worden aangeboden door Simyo.

De grootste internetbundel die we momenteel aanbieden heeft 4000MB, is dit niet voldoende voor jou? Zou je me kunnen vertellen wat voor een bundel, los van onbeperkt internetten, goed bij jou zou passen?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Els
Als ik mij even mag mengen in dit gesprek ;

Ik heb nu de grootste bundel (4000MB) en ik kom toch elke maand weer te kort. Wanneer ik op 80% zit van mijn internet bundel moet ik heel selectief zijn met waar ik mijn internet voor gebruik en dat neemt de comfort weg. Met mijn werk is dat ook niet heel handig aangezien ik afhankelijk ben van mobiel internet. Nu kies is er soms voor om extra MB’s te kopen (500mb voor 5 euro ) om toch wat vrijer te zijn. Mijn eind factuur komt dan totaal op 21 euro. Wat ik in principe niet heel erg vind om te betalen voor wat je krijgt maar nu kom ik een reclame tegen van een andere provider die voor een paar euro meer onbeperkt internet aanbied.

Jullie zeggen dat de bedragen hoger liggen dan de aangeboden internetbundels van Simyo als het gaat om onbeperkt internet… maar dat klopt nu niet meer.. Hoe zit dat? En gaan jullie in de toekomst onbeperkt aanbieden?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Swilliams,

Bedankt voor je kritisch blik!

Ik kan mij heel goed voorstellen dat onbeperkt internet veel fijner voor jou is. Zo hoef jij je namelijk geen zorgen te maken over het bijkopen van MB's en kosten buiten je bundel.

Helaas is het alleen niet bekend of wij ooit met onbeperkt internet komen. Wel houden wij bij hoeveel MB onze klanten graag zouden willen. Kun je mij laten weten hoeveel MB je graag zou willen hebben, als onbeperkt MB niet mogelijk is?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Asma

Reageer