.

Beantwoord

Waarom heb ik geen sms gehad ter waarschuwing?

  • 1 June 2019
  • 2 reacties
  • 195 Bekeken

Al jaren tevreden klant bij Simyo, nooit problemen mee gehad. Echter afgelopen maand (mei) geen sms ontvangen bij 80% verbruik van databundel en vervolgens 03:03 pas de sms van 100%. Dit was dus op 1 juni (vandaag) en toen was ik al ruim 200 MB’s over de bundel heen. Dit grapje kost mij helaas wel zo’n €30. Ik weet niet of dit een nieuw beleid is om de inkomsten wat omhoog te krikken of dat het alleen bij mij gebeurd is en het aan mijn telefoon lag dus vandaar mijn bericht hier. Hoor graag van simyo en/of andere mensen hier ook last van hebben gehad
icon

Beste antwoord door Jihane 3 June 2019, 12:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Het is geen beleid van Simyo; althans daar ga ik vanuit.
Wel zie ik wat vaker deze klacht de laatste dagen. Maar net zo als het geen beleid van Simyo is zal dat ook geen collectie klanttruc zijn om van deze kosten af te komen.

Simyo komt hier vast op terug
Reputatie 7
Badge +10
Hi MrSlimyo (haha, leuke username!),

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je die sms-berichten niet ontvangen lijkt te hebben! Geen zorgen, dat is geen nieuw beleid. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie geen kosten voor mei 2019. Gaat het om het nummer dat gekoppeld is aan je forumaccount?

Zo ja, een screenshot plaatsen van waar je op Mijn Simyo die kosten ziet staan?

Dan help ik je zo gauw mogelijk verder!

@ Wim, dank voor je reactie! :)

Groetjes,
Jihane

Reageer