.

Beantwoord

Waarom heb ik geen simyaardag mb’s gekregen?


Mijn broer en ik zijn op dezelfde dag abonnee geworden. Hij kreeg 1000 mb extra voor Simyaardag, maar ik niet. Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Kevin 5 August 2019, 10:59

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Kan het zijn dat jullie rond de maandovergang abonnee zijn geworden, waardoor door wat voor reden dan ook jij een maand later je kado zal krijgen?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Meike0311,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb je aansluiting even bekeken en ik zie dat november jouw maand is voor de Simyaardag. Je abonnement is namelijk 3 jaar geleden op 2 november. Ik kan niet zien wanneer dit was voor je broer. Het is natuurlijk ook mogelijk dat hij 1000 MB heeft gekregen met een andere reden.

Dankjewel voor de hulp wimj12! Het is goed mogelijk dat zijn abonnement iets eerder is gestart, maar dan zou zijn simyaardag dus in oktober moeten zijn.

Groetjes,

Kevin
De reden dat mijn broer de 1000 mb’s kreeg, was dat hij een jaar abonnee was. Daarom voelt het oneerlijk. We zijn precies dezelfde dag abonnee geworden.



https://
Reputatie 7
Badge +7
Maar Kevin zegt dat jouw Simyaardag in November is. Is een van jullie soms abonnee geworden via een overstap van Simyo prepaid? Wellicht wordt dan de datum van je prepaid begin als datum genomen, en niet de overstap prepaid/sim only?
Ik zie het probleem niet. De één krijgt het eerder dan de ander. Maar je krijgt het beide.
Blijkbaar krijg je als je jarig bent data en als je een jaar abonnee bent. Het probleem is dat het nu vakantie is en dus fijn om extra te krijgen 😉
Nee je krijgt 1000 MB elk jaar dat je weer een Sim Only abonnement hebt. Dat heet Simyaardag.

Dus niet op je eigen verjaardag.
Nou, mijn verjaardag is op 3 november. Daarom verwarde het mij. Maar mijn Simyaardag is op 30-7 net als die van mijn broer. Ik kan kopietjes van de contracten overleggen mocht dat nodig zijn. Mijn broer vindt het namelijk ook heel zielig voor mij :-)
En ik heb nog geen antwoord op mijn vraag...
Volgens @Kevin, moderator Simyo, is jouw Simyaardag in november omdat je contact 2 november is ingegaan.

Van je broer weet hij niet want hij heeft zijn gegevens niet ( en die mag je ook niet op het forum plaatsen).

Dus op basis van de info die bekend is heb jij een reactie gehad van Simyo.

Op je MijnSimyo - instellingen - abonnement zie je de datums die aangeven wanneer je jouw Simyaardag krijgt.
Hoi @Ray. Het kan dat @kevin het misschien mis heeft? Dat gebeurt. Misschien heeft hij mijn verjaardag verward met mijn Simyaardag. Het probleem is duidelijk toch? Mijn vader heeft mij en mijn broer precies op dezelfde dag bij Simyo gezet op 30-7. Ik kan dat ook gewoon laten zien... via pb naar @Kevin? Mijn broer krijgt exta mb's en ik niet.
Ik snap dat ik "een antwoord heb gekregen op basis van de info die bekend is"...Maar het klopt niet.
Heeft 1 van jullie tussentijd verlengt o.i.d. ?

Kan idd zijn dat @Kevin zich vergist.

Daarom laat ik het aan hem over.
Nope, niet verlengd. Toch dank @Ray!!!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Meike en Ray,

Ik vergis me niet. De simyaardag krijg je bij Sim Only in de maand dat je klant geworden bent bij Simyo.

De aanmelding bij Simyo was voor Meike op 2 november 2016. Voor haar broer was dit op 17 augustus 2016. Het feit dat jullie op dezelfde dag van prepaid naar Sim Only zijn overgezet heeft hier dus niets mee te maken.

Ook heeft Meike nog nooit 1000 MB gehad in augustus. Tot nu dan, want ik heb een cadeautje van 1000 MB voor je klaargezet die je uit kunt pakken op Mijn Simyo.

Groetjes,

Kevin
Ohh superfijn!!! Dankjewel @Kevin!!!
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan Meike!

Reageer