.

Beantwoord

Waarom heb ik geen mobiel internet op mijn Samsung S5 Neo?

  • 4 September 2019
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Op mijn oude Samsung was het mobiel internetten via mijn prepaid kaart geen probleem. Op mijn huidige telefoon werkt het niet. Internet in Nederland staat op "aan" in MijnSimyo. Toestelhulp lost het probleem ook niet op. Wie heeft de oplossing?
icon

Beste antwoord door Bas 5 September 2019, 13:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi Josephus,

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet!

Ik zie dat je de internetoptie zelf uit en aan hebt gezet, maar daar zat maar een paar seconden tussen. Ik heb je internetoptie daarom even een reset gegeven in de hoop dat dat het probleem oplost!

Kun je als je dit leest even je toestel uit- en aanzetten? En me laten weten of het nu wel werkt?

Groetjes,
Bas
Beste Bas,
Dit was de goede oplossing. Hartelijk dank.
Reputatie 2
Badge +1
Hallo Josephus,

Goed om te horen dat het is gelukt!

Groetjes,
Sarah

Reageer