.

Beantwoord

Waarom heb ik geen melding ontvangen over het opraken van mijn internetbundel?

  • 28 June 2019
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Beste Simyo,

Ik ben echt al sinds ik mijn eerste telefoon had klant bij jullie en heb jullie altijd erg graag aan vrienden aanbevolen. Ik weet niet of dit te maken heeft met mijn telefoon maar ik ben deze maand heel ver over mijn internetbundel heen gegaan zonder dat ik het wist. Ik zit er namelijk eigenlijk nooit overheen en normaal krijg ik wel een melding in mn scherm door jullie smsjes. Deze melding heb ik niet gekregen op een of andere manier. Wel kreeg ik de sms binnen dat mijn simkaart geblokkeerd zou worden. Toen ik naar mijn berichten ging zag ik dat ik het smsje blijkbaar wel heb gekregen. Het is vreemd dat dit niet op mijn scherm of bij de meldingen op de berichtenapp zelf tevoorschijn is gekomen dan had ik namelijk zo snel mogelijk nieuwe mb bij gekocht. Ik zat de afgelopen dagen in een hotel met slecht internet dus heb ik waarschijnlijk ook meer mb’s gebruikt dan normaal. Ik hoop dat jullie iets voor mij zouden kunnen doen aangezien het dus erg jammer is dat ik er niks van af wist.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 July 2019, 16:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Welk merk en type telefoon heb je en gebruik je 4G?
iphone xr en ik gebruik inderdaad 4G
Over het financiële kan ik geen uitspraak doen.
Maar voor de zekerheid geef ik je graag een advies.

Ik zou me niet alleen richten op de sms-jes van Simyo maar als extra vorm van controle My Datamanager app gebruiken en die instellen met een ruime veiligheidsmarge. Mocht je dit nog niet hebben zou ik het wel als extra controlemiddel gebruiken.

Deze pagina is volgens mij goed om eens door te nemen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Grace!

Welkom op het Simyo Forum!

Dat is natuurlijk niet fijn! Zeker als je die sms-berichten niet hebt gehad. Heb je ook de 80%-sms niet gehad? Voordat we ons richten op de kosten, wil ik met jou kijken naar wat het verbruik veroorzaakt heeft. Ik kan dat namelijk niet voor je inzien, zoals ik ook niet kan zien waar je telefoongesprekken over gingen of wat de inhoud is van je persoonlijke sms'jes. Gelukkig houdt je toestel wel bij welke apps data verbruiken! Hier lees je precies hoe je daar achter komt.

Ik ga verder overleggen met mijn collega's over de sms-berichten! Je zou die gewoon gehad moeten hebben op 26 juni, maar als dat niet gebeurd is, dan is dat natuurlijk een fout geweest.

Ik stuur je een privébericht zodra ik meer weet!

@ Friesian, dankjewel voor je hulp! 😃

Groetjes,
Jihane

Reageer