Ik ben echt al sinds ik mijn eerste telefoon had klant bij jullie en heb jullie altijd erg graag aan vrienden aanbevolen. Ik weet niet of dit te maken heeft met mijn telefoon maar ik ben deze maand heel ver over mijn internetbundel heen gegaan zonder dat ik het wist. Ik zit er namelijk eigenlijk nooit overheen en normaal krijg ik wel een melding in mn scherm door jullie smsjes. Deze melding heb ik niet gekregen op een of andere manier. Wel kreeg ik de sms binnen dat mijn simkaart geblokkeerd zou worden. Toen ik naar mijn berichten ging zag ik dat ik het smsje blijkbaar wel heb gekregen. Het is vreemd dat dit niet op mijn scherm of bij de meldingen op de berichtenapp zelf tevoorschijn is gekomen dan had ik namelijk zo snel mogelijk nieuwe mb bij gekocht. Ik zat de afgelopen dagen in een hotel met slecht internet dus heb ik waarschijnlijk ook meer mb’s gebruikt dan normaal. Ik hoop dat jullie iets voor mij zouden kunnen doen aangezien het dus erg jammer is dat ik er niks van af wist.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie