.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internetverbinding meer?

  • 8 July 2018
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Sinds ik vrijdag in Mythilini in het vliegtuig naar Nederland stapte heb ik geen internet en geen 4G meer. Heb alle aanwijzingen al opgevolgd (resetten, handmatig invoeren en simkaart schoongemaakt terug plaatsen en opnieuw opstarten) Kan wel bellen. Zijn er nog suggesties?
icon

Beste antwoord door Els 9 July 2018, 14:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi tabongers,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je sinds je terugkomst helemaal geen internetverbinding meer hebt.

Ik zie dat je instellingen op het netwerk allemaal goed staan. Vanmorgen heb je ook contact met ons gehad waarna er een reset is uitgevoerd op je aansluiting, heb je je telefoon hierna al gedurende 10 minuten helemaal uitgezet? Zo niet, dan raad ik je aan om dit alsnog te doen. Zo wordt je simkaart weer op de juiste manier aangemeld bij het netwerk. Lukt het nu wel?

Indien het nog steeds niet lukt, dan wil ik je vragen om de netwerkmodus van je telefoon te resetten. Hierbij kun je de netwerkmodus eerst terugzetten naar 2G/3G en vervolgens weer naar 4G. Maakt dat verschil? Zo niet, zou je me dan kunnen voorzien van een screen shot van de instellingen van je toegangspunt op je telefoon? Dan kan ik met je meekijken, goed? :)

Groetjes,
Els
Dankjewel Els, de reset door je collega had het gewenste resultaat. Ben weer online!
Reputatie 6
Badge +4
Hi tabongers,

Namens Els heel graag gedaan! Fijn dat je weer kunt genieten van je internetbundel. 🙂

Groetjes,
Thomas

Reageer