.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internetverbinding?

  • 20 January 2016
  • 9 reacties
  • 344 Bekeken

Yellowbrick kan niet of slecht verbinding met het internet maken in Breda. Niet met mijn Apple 5s, noch met de 5c. Volgens Yellowbrick ligt het aan de provider. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 21 January 2016, 11:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

Heb je met andere apps problemen op het Netwerk van Simyo (KPN)? Bij ja dan is het inderdaad mogelijk.

Bij nee dan ligt het aan YellowBrick.
Dank voor je reactie. Het probleem ligt vermoedelijk aan de GSM ontvangst in de stad Breda. De internetverbinding komt moeizaam tot stand.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Hoolmans,

Wat vervelend, zeg! Je zegt dat de internetverbinding moeizaam tot stand is gekomen. Is dit probleem inmiddels opgelost? Zo niet, dan heb ik alsnog even je aansluiting gereset. Dit zou het probleem ook kunnen verhelpen. Laat je even weten of alles nu werkt?

Groetjes, Caspar
Helaas moet ik op mijn woorden terug komen. Opnieuw had ik geen internet terwijl het ontvangst van KPN zeer goed was. Ook heb ik andere apps geprobeerd en ook die gaven aan geen internet verbinding te kunnen vinden.
Al mijn instellingen staan goed. Wat nu?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Hoolmans,

Dat is vervelend. Heb je de APN instellingen gecontroleerd? Die kun je via deze pagina vinden. Als je je telefoon selecteert en dan naar Internet > Handmatig instellen gaat, kun je de instructies volgen. Let er op dat je na het volgen van deze stappen je telefoon opnieuw opstart.

Ook kun je er in je telefoon handmatig voor kiezen om een andere netwerkmodus te selecteren. Je kunt dus van 2G (GSM) handmatig omschakelen naar 3G.

Laat je mij even weten of het bereik verbeterd is?

Groetjes,
Estelle
Beste Estelle,
Dank voor je bericht.
Mijn toestel, een nieuwe Apple 5s met IOS 9.2.1., geeft geen internet leven, terwijl heet met Vodafone het wel gedaan heeft.

Op de KPN site staat dat ik opnieuw moet opstarten, en dat heb ik gedaan. Desondanks geen sjoege.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Hoolmans,

Wat vervelend dat de tips van Estelle niet hebben geholpen. Welke foutmelding krijg je op je telefoon? Wat je nog kan doen is een kruistest uitvoeren. Dat houdt in dat je je simkaart in een andere telefoon stopt om te kijken of internet het dan wel doet.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Angelica
Dank voor jullie hulp, Op dit moment draait internet wel op mijn beide telefoons. TOP!
Groet
Hans
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hans,

Fijn dat het probleem is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! :)

Groetjes,
Sean

Reageer