Vorig jaar had ik de samsung young en had ik internet op mijn mobiel, maar omdat ik voor mijn werk naar het buitenland moest is mijn vrouw ermee gestopt om maandelijk een bundel van 100 mb op mijn toestel te zetten.
In januari heeft ze weer een bundel van 100 mb gekocht en ik dacht dat ik weer internet zou hebben op mijn mobiel. Niet dus. Er zijn behoorlijk wat mensen geweest die het hebben geprobeerd maar het lukte ons niet. Omdat onze dochter een nieuwe smartphone kreeg, kreeg ik van haar dit weekend de SIII van Samsung. Weer heeft mijn vrouw een bundel geactiveerd en weer lukt het ons niet om internet op mijn mobiel te krijgen. Via wifi heb ik wel verbinding maar als ik de wifi uitzet behoor ik gewoon op het normale internet te geraken maar dit gebeurt dus niet.
Heb via de klantenservice al een nieuwe uitleg gehad hoe wij dit moesten installeren, heb alle handelingen uitgevoerd maar nog steeds geen internet verbinding.
Wie kan ons helpen? Beetje zonde om 8 euro te besteden aan mobielinternet als je het niet gebruiken kunt.
Beste antwoord door MartijnR
Bekijk originele reactie