.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet meer in het buitenland?

  • 17 June 2016
  • 8 reacties
  • 214 Bekeken

Badge
Ben nu in het buitenland, en heb mijn instelingen mobiel internet buitenland aan staan. Tot eergisteren gif het prima, en kon data roaming aanzetten en mail ophalen. Echter de laatste 2 dagen krijg ik geen verbinding meer. Alles extra gecontroleerd, en alles staat goed. Hoe komt dit !!
icon

Beste antwoord door Caspar 18 June 2016, 17:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Kan ook aan het netwerk liggen waarmee je verbonden bent. Probeer eens een ander. Misschien lukt dat wel
Badge
Heb ik ook al gedaan. Maar dat maakt ook niets uit. Hij doet het gewoon niet.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Marjavoa,

Probeer eens een reset van je toestel, uitzetten, simkaart verwijderen en indien mogelijk ook de batterij, minuut of 10 wachten, alles weer in je toestel en je toestel opnieuw starten. Daarna even controleren of data-roaming aanstaat en opnieuw proberen. Lukt dit niet probeer dan via Wi-Fi Mijn Simyo op de website te bekijken en controleer daar of de instellingen nog goed staan.

Succes.
Badge
Dank voor je tip, maar ik vind het toch een beetje een gedoe om en simkaart en batterij er uit te halen!! Op mijn symyo staat alles goed. Heb ik al gecontroleerd. Ik ben decenige van de 4 die symyo heeft, en de enige met problemen!!
Reputatie 7
Badge +9
Ik begrijp dat bellen wel lukt, alleen mobiel internet niet. Gebruiken die andere drie personen waar mobiel internet wel werkt een ander plaatselijk netwerk dan jij? Als dat zo is dan is er misschien een probleem met het netwerk waar jouw Simyo simkaart contact mee probeert te maken. Ik ben benieuwd of het probleem zich ook voordoet op een andere locatie.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Marjavoa,

Wat vervelend dat je geen internet hebt in het buitenland.

Ik heb gelijk een reset uitgevoerd op het internet op jouw simkaart. Om te kijken of het heeft geholpen zul je je telefoon helemaal uit moeten doen voor ongeveer 10 minuten. Kijk daarna eens of het heeft geholpen. Kijk ook eens je internet instellingen na. Je kunt hier kijken hoe deze moeten staan voor jouw toestel.

Ik hoop snel van je te horen!

@Raytje, franswon en Scotsman lekker bezig! Bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Caspar
Badge
Dank voor je reactie, en het heeft inderdaad geholpen. Ik had mijn instellingen al gescheckt en die stonden oké. Ik heb hem uitgezet en na een kwartier weer aan, en kon verbinding maken. Dank voor je hulp. Ben er blij mee.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Marjavoa,

Dat is goed nieuws! Fijn dat het probleem is opgelost. Ik zal mijn collega namens jou bedanken :)

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer