.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet in Oostenrijk?

  • 22 February 2019
  • 5 reacties
  • 230 Bekeken

Internet heeft prima gewerkt, maar sinds een paar dagen, zelfs geen service, alleen nood op roepen. Instelling zelfs veranderd volgens jullie site.
Telefoon al een paar keer uit/aangezet. Niks helpt was kan de oorzaak zijn.?
icon

Beste antwoord door Ray 22 February 2019, 13:19

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ais ik handmatig A1 selecteer gaat wel wel goed, da's toch niet handig
Simyo heeft geen invloed op de buitenlandse netwerken en hun dekking. Helaas kan het dus voorkomen dat je handmatig naar een geschikt netwerkt moet zoeken.
Dit heeft niks te maken met bereik, maar een verkeerd automatisch gekozen netwerk. Doordat ik nu handmatig heb gekozen, moet ik deze later weer uitzetten als ik naar NL rij.
Reputatie 7
Badge +6
Je hebt gelezen wat Ray heeft geschreven, en ach ja het leven gaat niet altijd over rozen
Het werkt toch en geloof me er zijn echt ergere dingen in het leven😉
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jossie67,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je liever had gehad dat het allemaal meteen gewerkt had. Maar helaas hebben wij geen invloed op de buitenlandse netwerken en welk netwerk je toestel kiest. Het handmatig zoeken naar een geschikt netwerk is altijd één van onze eerste tips. Goed dat het nu werkt! En op de weg terug schakel je weer de optie: 'automatisch netwerk selecteren' in via de instellingen. Je toestel maakt dan gewoon verbinding met het beste netwerk op je locatie onderweg.

Een hele fijne tijd in Oostenrijk verder!

Dankjewel voor het antwoorden Ray en Ron H!

Groetjes,

Kevin

Reageer