.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internet?


Reputatie 1
Badge +5
Hoi medesimyoane,

Heb een probleempje, gister was het koningsdag van genoten natuurlijk haha, capaciteit genoeg (1 keer kon ik opeens niet op het netwerk dus viel mee).

Nou is het zo sinds vandaag dat mijn telefoon opeens van het netwerk wordt gegooid van 3g naar 2g of daarna zelfs dat hij moet zoeken naar een netwerk dat weer paar minuten duurt.

Hoe kan dit? Alle instelling zijn nog altijd hetzelfde gebleven.

Kan me simkaart gereset worden? Of er naar gekeken worden wat er is?

Groetjes,

simnlru
icon

Beste antwoord door Angela 28 April 2016, 16:56

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Ohja zie nu ook dat ik helemaal niet kan interneten op 3g of 2g.
Ook hier problemen met mobile internet sinds vanmorgen
Ik heb precies dezelfde problemen
Ook ik heb hier last van
zelfde probleem, sinds vanmorgen geen internet! Mobiele Gegevens verbroken, ook na herhaaldelijk resetten, mvg jerry
Ik heb hetzelfde probleem sinds 6:30 vanochtend. Telefoon opnieuw opgestart, avg virus scanner gedaan en 'mobiele gegevens' instelling staat aan. Nog steeds geen internet.
bij mij doet hij het ondertussen alweer
Hier nog niet maar ligt aan KPN want zowel Simyo als Telfort zie ik dezelfde klachten.
Duhhh. Dus KPN
Bij mij is t probleem ook verholpen
Ja ik ondervind hetzelfde probleem
als je nu nog een keer je Telefoon uitzet en weer opstart dan zou het probleem moeten zijn verholpen, was bij mij ook het geval net
inmiddels weer online
Zijn er nog meer mensen die nog steeds niet kunnen bellen en internetten?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Voor degene die voor het eerst op het forum reageren; van harte welkom!

Jullie zijn niet de eerste die vanochtend gemeld hebben dat er geen internet mogelijk was. Wij zijn op onderzoek uitgegaan, maar er zouden geen problemen met het netwerk zijn. Wat dit precies veroorzaakt heeft is dus nog niet duidelijk maar zijn we uiteraard nog aan het bekijken.

Ik begrijp uit de meeste meldingen dat de problemen tussen 08:00 en 09:00 weer opgelost waren en iedereen weer internet kan gebruiken. Het is mogelijk dat je je telefoon even uit en aan moet zetten. Mocht je onverhoopt nog steeds geen verbinding kunnen maken, laat het dan even weten. Dan is er meer aan het handje ;)

Groetjes,
Angela

Reageer