.

Beantwoord

Waarom heb ik geen berichten ontvangen bij het verbruiken van mijn internetbundel?

  • 25 November 2014
  • 12 reacties
  • 399 Bekeken

Ik zie zojuist in de Simyo app dat ik mijn internet bundel verbruikt heb en alle verbruik nu buiten mijn bundel is. Ik weet echter niet hoe lang dit eigenlijk al is, en hoeveel ik dus verbruikt heb. Ik heb eveneens geen bericht ontvangen bij het opraken van mijn bundel, terwijl ik op het forum lees dat dit wel zou moeten gebeuren.

Waarom heb ik deze niet ontvangen?
icon

Beste antwoord door Naomi 27 November 2014, 15:18

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Die zul je ongetwijfeld wel hebben ontvangen.
Maar misschien per ongeluk gewist of zo.
Ik heb geen idee.
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik geen berichten van Simyo heb ontvangen en ook niets verwijderd heb.
Reputatie 4
Badge +8
Dan is het even afwachten wat een moderator zegt! Succes!
Aanvullende informatie is dat ik een tijdelijk nummer heb gehad in het begin en daarna mijn 'meegenomen' nummer van een andere provider.. wellicht dat bij Simyo het tijdelijke nummer nog geregristreerd staat.
Reputatie 4
Badge +8
Goed dat je dit nog even vermeldt. Is handig voor de moderator die hiernaar gaat kijken.
Reputatie 4
Badge +8
Hoop dat hier morgen nog een moderator op reageert, anders moet je zelf morgen even met de klantenservice bellen Pascalpa.
Prettige avond nog.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Pascalpa, welkom op het forum van Simyo!

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Internet 😮 Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je vraag zo sneller terugvinden.

Slim dat je via de Simyo app je Mb’s bijhoudt. Voor de huidige maand kun je ook op Mijn Simyo onder het tabblad Verbruik > November je verbruiksgegevens zien. Je ziet daar ook of je buiten je bundel hebt verbruikt en hoeveel dit dan is. Op dit moment heb je € 2,37 buiten je internetbundel verbruikt. Normaal gesproken ontvang je van ons een sms om aan te geven dat je internetbundel op is. Ik heb het even voor je uitgezocht. Er was inderdaad geen sms verstuurt. De IT afdeling gaat dit voor je goed zetten. Vanaf volgende maand (december) zullen de smsjes worden gestuurd. Je kunt via Mijn Simyo en op de Simyo app altijd je Mb’s bijhouden. Zo hou je je internetverbruik goed in de hand.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

@koorelle; Super dat je zo meedenkt! Top 🙂
Fijn dat het nu aangezet is! Gelukkig ook dat ik maar geringe kosten buiten mijn bundel heb gemaakt.
Reputatie 4
Badge +8
Bofferd! 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hi Pascalpa,

Om je nog beter je weekend in te laten gaan heb ik de internetkosten die je deze maand tot gisteren gemaakt hebt gecrediteerd 😮
Dankjewel Ernst 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Pascalpa,

Fijn dat je hier tevreden over bent 🙂 Geen dank. Nog een heel fijn weekend!

Reageer