.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 3G verbinding in Zuid-Frankrijk?

  • 20 August 2017
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Badge
edit door @Thomas  17 juli 2018: De APN instellingen zijn inmiddels veranderd. In dit filmpje leggen we uit hoe je jouw iPhone instelt en voor Android hebben we dit filmpje.

Beste Simyo medewerkers,

Ik zit in zuid frankrijk en heb geen 3g. Zoals in jullie forum staat aangegeven heb ik op mijn simyo internet buitenland aanstaan. Mijn apn gewijzigd en handmatig provider orange gepakt. Ook de telefoon na elke keer uit en aan gezet. Niks blijkt te werken. Dit ia de eerste keer dat ik problemen heb. Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Caspar 21 August 2017, 14:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Backhandx,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je geen internet in Zuid-Frankrijk hebt. Mooi dat je je APN al gewijzigd hebt, en dat je handmatig andere netwerken hebt geprobeerd. Jammer dat het niet heeft geholpen.

Ik heb je instellingen voor het buitenland gereset. Doe hiervoor even je toestel uit en aan. Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Badge
Dankjewel Capser,

Ik had zo'n slechte wifi verbinding dat ik het zonder internet gedaan heb.
dus vandaar dat ik de reactie nu pas zie. het antwoord stond namelijk bij ongewenste e-mails.

de volgende keer zal ik dit testen.

m.v.g Backhandx
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Backhandx,

Graag gedaan, namens Caspar 🙂 Jammer dat je dit niet eerder zag, maar je kunt het inderdaad de volgende keer uittesten.

Laat je het dan weten?

Groetjes,
Jihane

Reageer