.

Beantwoord

Waarom heb ik erg vaak geen bereik met simyo en traag internet?

  • 1 October 2014
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

Sinds twee weken erg vaak totaal geen bereik en zeer traag internet Is hier wat aan te doen
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2014, 14:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi yvonklok, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb dit topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Internet. Volgens mij kunnen andere forumgebruikers die eenzelfde vraag hebben zo makkelijker hun antwoord vinden.

Om na te gaan waar de oorzaak ligt van jouw internetprobleem zullen we een aantal dingen uit moeten sluiten.
We dienen zeker te weten dat het bijvoorbeeld niet aan je telefoon ligt. Om dát uit te vinden zul je je simkaart een dag, of twee dagen in een andere telefoon moeten proberen.
Als het probleem zich dan ook voordoet, zal het niet aan je telefoon liggen.

Ook wil ik weten of je dit overal hebt, of voornamelijk op één plek. Als je het overal hebt is een netwerkprobleem wel uitgesloten en kan het aan je simkaart of je aansluiting liggen. Heb je dit op één plek? Dan kan er daar een probleem zijn met een antenne. We moeten ook weten of dit een probleem is op 2G of op 3G. Kun je je telefoon dan eens vastzetten op 2G en vervolgens op 3G en nagaan welke niet goed werkt.
Als je me dan die postcode kunt geven kan ik dat verifiëren.


Wat trouwens een veelvoorkomende oplossing is, is om je telefoon eens opnieuw op te starten. Heb je dat al geprobeerd?

Reageer