.

Beantwoord

Waarom heb ik een sms gekregen dat 80% van mijn bundel verbruikt is?

  • 1 July 2018
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
ik krijg wel een sms als er 80% van mijn bundel op is, maar niet als hij helemaal op is. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Thomas 4 July 2018, 09:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi kimr,

Welkom op het forum!

Ik heb je aansluiting bekeken. Op 24 juni was je internetbundel voor 80% verbruikt. Hierover heb je inderdaad een sms;je gehad. Daarna heb je geen sms hierover gekregen. Heb je het over het sms'je die jij 24 juni ontvangen hebt?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Ashweeta
Badge
ja dat klopt. en daarna zag ik dat er 4003mb verbruikt was en daarvan heb ik geen sms gehad.
Dit is al eens eerder gebeurt waardoor ik toen best veel moest bij betalen.. je krijgt toch ook een sms als je bundel helemaal op is?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Kimr,

Vreemd zeg dat je telefoon aangeeft dat je 4003 MB verbruikt had. In je gegevens zie ik namelijk staan dat je nog 15 MB over had aan het einde van de maand. Vandaar ook dat je geen sms gekregen hebt dat je bundel op was. Ik vermoed dat het getal dat je in je telefoon een combinatie is van je verbruik via wifi en mobiel internet. Dat kan ik van afstand helaas lastig voor je nagaan. In de meeste telefoons kun je dit wel terugzien via de verbruiksinstellingen. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat onze sms'jes niet goed aankomen. Dat scheelt weer. :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Badge
Deze maand weer wel 80 % op en een sms gekregen . en nu door een vakantie mb op , maar geen sms gehad.. we houden het wel via mijn simyo in in de gaten , maar dan is er al wat verbruikt..
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Kimr,

Wat gek dat je het tweede sms'je niet hebt ontvangen! Ik zie dat beide berichten zijn verstuurd. Je bundel was gisteren om 12:39 op, toen hebben we je de laatste sms verstuurd.

Kan het zijn dat je sms-inbox vol zit? Je krijgt dan namelijk geen sms'jes binnen. Voor de zekerheid heb ik je een test-sms'je gestuurd. Heb je die wel ontvangen? Zo niet, kun je dan de sms'jes die je niet meer nodig hebt verwijderen van je telefoon? Dan krijg je voortaan onze sms'jes wel goed binnen. :)

En wat goed dat je je verbruik in de gaten houdt! Zo voorkom je dat je voor verassingen komt te staan aan 't einde van de maand. ;)

Groetjes,
Sarah

Reageer