.

Beantwoord

Waarom heb ik een mail over 500 MB extra, terwijl ik die niet heb aangeschaft?

  • 4 February 2018
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Vandaag een mail gekregen dat ik 500mb gekocht zou hebben nu is dit niet het geval.
Hoe kan dit? Ik heb mijn wachtwoord snel veranderd nu.

Mvg Chantal
icon

Beste antwoord door Niels 5 February 2018, 12:16

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Chantal242,

Wat vreemd dat je een e-mail hebt gekregen over een aangeschafte internetbundel. Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en kan het bericht niet terugvinden. Daarnaast zie ik ook niet dat er 500 MB aan je aansluiting is toegevoegd. Verstandig dat je je wachtwoord in ieder geval hebt aangepast.

Gaat het om het nummer van je forumaccount? Of heb je het over een ander Simyo nummer. Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Badge
Beste Niels,

Bedankt voor het uitzoeken het gaat inderdaad om een ander nummer nl 06-xxxxxxxx

Mvg Chantal Gisolf
Een moderator zal het telefoonnummer wat je geplaatst hebt verwijderen. Privé gegevens plaatsen op een forum is niet aan te raden.

Staat ook in het tekst venster voor je het bericht gaat typen 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Chantal242,

Het is niet toegestaan om privé gegevens te delen op het Forum. Het Forum is openbaar en voor iedereen zichtbaar, vandaar dat dit niet aan te raden is.

Ik heb de aansluiting van het nummer dat je aan ons hebt doorgegeven erbij gepakt en zie dat er op 4 februari om 18:34 uur extra MB's zijn bijgekocht via Mijn Simyo. Kan het zo zijn dat een ander dit heeft aangevraagd? Mocht je deze extra MB's niet gebruiken aan het einde van de maand, dan kan ik ze voor je vergoeden. De vergoeding van de bundel zal dan voor je zichtbaar zijn op je februari factuur.

Heb je hier meer vragen over?

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Bedankt voor het uitzoeken, zou je er voor kunnen zorgen dat het vergoed gaat worden bij geen gebruik?

Ik heb mijn ww voor de zekerheid veranderd niemand kan er bij en de mb is bovendien niet nodig.

Gr. C. Gisolf
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Chantal242,

Graag gedaan namens Asma!

Goed dat je je wachtwoord hebt gewijzigd! Nu kan jij alleen inloggen op Mijn Simyo.

Als de bijgekochte MB bundel niet gebruikt wordt, gaat Asma de bundel voor je vergoeden! :D

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer