.

Beantwoord

Waarom heb ik de melding niet gehad dat ik buiten mijn bundel ging?

  • 18 July 2017
  • 8 reacties
  • 105 Bekeken

Gister logde ik in op mijn simyo en zag tot mijn grote schrik dat ik al ruim 6,- buiten mn bundel aan mbs had verbruikt. Normaal gesproken ontving ik een waarschuwing per sms, maar nu helemaal niks. Ik vind dit erg vervelend want ik vertrouw erop dat ik gewaarschuwd wordt. En daar heb ik ook behoefte aan, zodat ik niet voor zulke dure verrassingen kom te staan.
icon

Beste antwoord door Caspar 19 July 2017, 14:32

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +7
Hoi Reginakrijt,

Wat fijn om te horen dat je blij bent met deze oplossing. Zo te zien is het je ook gelukt om de MB's uit e pakken.

Ik raad je aan om dit de komende maanden een beetje in de gaten te houden. Mocht je weer zien dat je bundel (bijna) op is, maar dat je geen sms hierover hebt ontvangen, dan gaan we kijken of alles wel goed staat.

Groetjes,
Samantha
@jihane, bedankt voor je reactie. Ik heb geen vb dat andere sms'jes dubbel aankomen. Ik weet wel heel zeker dat ik geen van beide waarschuwingen heb gehad, want dan zou ik meteen mn internet gedrag aanpassen. Ik vind je oplossing top! Ben ik erg blij mee. Ik ga kijken of ik het cadeau uitgepakt krijg 😌 👍🏼
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Regina,

Ah! Goed dat sms'jes dus wel aankomen. Wel raar natuurlijk dat het tweemaal aangekomen is. Gebeurt het vaker dat je sms'jes dubbel ontvangt?

Ik zie toch echt dat die waarschuwingsberichten over je internetbundel verstuurd zijn op dezelfde manier dat het testbericht verstuurd is. Omdat dit gewoonweg lastig te controleren is, wil ik je tegemoetkomen door je 1000 MB's cadeau te doen 🙂 Je kunt deze MB's uitpakken door in te loggen op Mijn Simyo (via de App of via de website). Dan kun je het cadeautje digitaal uitpakken. Hou je er rekening mee dat de MB's actief zijn in de maand waarin je ze uitpakt? Als je dat dus nu doet, zijn ze alleen in juli geldig. Wacht je tot augustus? Dan zijn ze in augustus geldig.

Vind je dit goed?

Groetjes,
Jihane
@caspar, ik heb 2 maal een testbericht per sms ontvangen om 13.35u
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Reginakrijt,

Graag gedaan. Een screenshot is niet nodig hoor. Ik heb je zojuist een test sms gestuurd. Kan je eens kijken of je deze wel binnen hebt gekregen?

Groetjes,
Caspar
@caspar, bedankt voor je reactie. Ik heb geen enkele sms ontvangen, dus geen van beide. Ik kan je een printscreen sturen van mn sms berichten? Bundel kijk ik later na. Ik wil graag eerst dit opgelost hebben 😌
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Reginakrijt,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt deze maand en dat het lijkt alsof het sms'je niet verstuurd is.

Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zag dat we op 15 juli om 16:57:11 het sms'je hebben verstuurd met de waarschuwing dat je bundel voor 80% op is, en op 16 juli om 12:13:34 hebben wij de waarschuwing verstuurd dat je bundel voor 100% op is. De sms'jes zijn dus beiden verstuurd. Kan je ze helemaal niet terugvinden in je toestel?

Ik zie verder dat je nog erg oude bundels hebt. Er zijn tegenwoordig veel voordeligere bundels. Kijk eens op je Mijn Simyo voor deze voordeligere bundels!

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp!
Buiten het feit dat je dat smsje hoort te krijgen (Simyo zal daar meer over kunnen vertellen) is het verstandig om ook zelf je verbruik in de gaten te houden met de MijnSimyo app bijvoorbeeld. Maar ook een data manager kan handig zijn. Denk aan 3G Watchdog. Kun je ook een limiet instellen, kan bij Simyo niet.

Reageer