.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internetbundel na het activeren?

  • 14 January 2017
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Vanavond heb ik een internetbundel van 500mb geactiveerd. Hierna op de site mobiel internet aan gezet en mijn telefoon opnieuw opgestart.
Kreeg bij de sterkte-indicator een vraagteken en kon niet internetten.
Hierna weer naar de site gegaan en mobiel internet uit en weer aan gezet. Telefoon uit en aan, maar nog steeds niets.
Op het forum gezocht en gevonden hoe een nieuw toegangspunt aan te maken.
Aangemaakt, opgeslagen, telefoon opnieuw opstarten maar nog steeds geen succes.
Hierna toegangspunt verwijderd en de reeds aanwezige kpn portal gekozen. Ook geen succes.
Telefoon weer opnieuw opgestart in de hoop dat dit effect zou hebben. Nope.
Voorkeursnetwerk aangepasg va 4G naaf 3G. Ook geen effect.
Voor de duidelijkheid: Ik heb een moto g(1) 4G met android 5.1

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Caspar 16 January 2017, 14:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Vandaag weer geprobeerd om te internetten.
Nu doet het intefnet het weer na opnieuw netwerk te zoeken en aan te melden.
Zit er toch een tijdvertraging in tussen online inzetten en daadwerkelijk activeren?

Maar toch, blij dat ik de bundel kan gebruiken
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Janneman72,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je internet het niet gelijk deed nadat je 't had aangezet op je Mijn Simyo. Ik zie dat het goed is aangezet en dat het gelijk zou moeten werken. Gelukkig werkt het nu allemaal wel. Er zit geen tijdsvertraging in tussen het online inschakelen en de daadwerkelijke activatie. Het enige wat je altijd even moet doen is je toestel uit en aanzetten.

Overigens excuses voor de wat late reactie. Als je het de volgende keer weer hebt (of iets anders), kun je ons ook even benaderen op Facebook of Twitter of via de telefonie als het spoed betreft. Daar wordt meestal wat sneller gereageerd!

Groetjes,
Caspar
Dank voor de reactie en antwoord.
Ik gaf het nog een dag en dat heeft gewerkt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Janneman72,

Gelukkig heeft het gewerkt inderdaad 🙂 Het zou natuurlijk zonde zijn als je meerdere dagen geen gebruik had kunnen maken van je internetbundel. Fijn dat het nu netjes werkt zoals het hoort. Mocht je in de toekomst nog eens vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer